کفش مردانه یکی از آیتم‌های جذاب برای آقایان است که در مدل‌های مختلف به‌منظور استفاده در فصول گوناگون عرضه می‌شوند.

هنگامی‌که در خیابان‌ها مشغول پیدا کردن کفش دلخواه خود هستید، ممکن است با انواع برندها در کیفیت‌های مختلف با داشتن برچسب قیمتی متفاوت روبرو شوید که درنهایت به علت عدم علاقه به کفش‌های موجود و همچنین عدم داشتن کیفیت مناسب از تصمیم خود پشیمان شوید.

در این مقاله که توسط کارشناسان ما در برند کروم برای شما عزیزان مهیا شده است، شما را با نکات مربوط به خرید کفش مردانه آشنا خواهیم کرد تا بتوانید پس از پس از انتخاب مدل موردنظر کفش خود را از ما خریداری فرمایید.

انواع کفش برای مراسم‌ها و موقعیت‌های مختلف

کفش آکسفورد مردانه

در ابتدا در این راهنمای خرید کفش مردانه می‌خواهیم شمارا با یکی از پرفروش‌ترین و جذاب‌ترین مدل در میان کفش‌ها آشنا کنیم.

کفش آکسفورد مردانه یکی از بهترین کفش‌ها برای پوشیدن در محیط‌های رسمی و قرار و ملاقات‌های مهم به شمار می‌آید که ظاهری کلاسیک را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

برای ست کردن این نوع کفش می‌توانید کت و شلوار و یا حتی کت تک را برای این کار انتخاب کنید. البته باید توجه داشته باشید که هنگام پوشیدن این نوع کفش، رنگ آن هماهنگ با کت و شلوار شما باشد.

بوت و نیم بوت مردانه

 

مدلی که از محبوب‌ترین نوع کفش در فصول سرد به شمار می‌آیند که می‌توانند سبک و استایل جدید و جذابی را برای شما عزیزان ایجاد نمایند.

بوت و نیم بوت را می‌توانید با لباس‌های متنوع در سبک‌های کژوال و همچنین رسمی بپوشید و ظاهر بسیار جذاب و متفاوتی را خلق کنید. برای مثال شما عزیزان می‌توانید برای ست کرد سبک کژوال، بوت و نیم بوت را همراه با شلوار جین و تی شرت به همراه پیراهن بپوشید. همچنین این نوع کفش‌ها مناسب برای ست کردن به همراه شلوار کتان و پیراهن نیز هستند.

ست کردن استایل کلاسیک و رسمی نیز با استفاده از بوت و نیم بوت امکان پذیر است. برای مثال یک بوت تیره به همراه کت و یا پالتوی مشکی می‌تواند ظاهر جذابی را برای شما فراهم سازند.

کفش کالج مردانه

در این بخش از راهنمای خرید کفش مردانه به معرفی یک کفش مناسب برای فصول گرم خواهیم پرداخت.

کفش کالج مردانه یکی دیگر از پرفروش‌ترین نوع کفش در میان آقایان به شمار می‌آید که پوشیدن آن به قشر جوان به دلیل سبک متفاوت و مهیج خود بیشتر توصیه می‌شود.

کفش کالج به در دسته کفش‌های کلاسیک قرار می‌گیرد اما با استفاده از آن نیز می‌توانید به ست کردن استایل اسپورت نیز بپردازید.

برای مثال کفش کالج را می‌توانید در محیط کار به همراه پیراهن و کت تک در کنار شلوار جین یا کتان بپوشید و برای محیط‌های دوستانه نیز از ترکیب تی شرت و پیراهن به همراه آن استفاده کنید.

کفش اسنیکر مردانه

کفش اسنیکر مردانه تنوع بالاتری نسبت به دیگر انواع کفش‌ها دارند و بیشتر برای ست کردن استایل کژوال و اسپورت مناسب هستند. این کفش‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ها در سال‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‎‏‏‏‏های اخیر بسیار ترند هستند و در استایل های تابستانه و بهاره محبوبیت زیادی    برخوردار هستند. ‏‏‏شما عزیزان می‌توانید در این نوع کفش در میان مدل‌های ساق دار و بدون ساق یکی را به‌دلخواه انتخاب کنید و برای شرکت در محیط‌های دوستانه و محل کار کفش مناسب و راحتی را برای خود تهیه فرمایید.

این نوع کفش‌ها بسیار مناسب برای ست کردن با انواع تی‌شرت‌ها هستند.

توجه به سایز کفش هنگام خرید آنلاین

شاید برای برخی از کاربران این سؤال به وجود آید که برای خرید کفش باید به چه نکاتی توجه شود. توجه به سایز کفش یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام خرید آنلاین باید رعایت فرمایید. برای مثال ما در فروشگاه کروم کفش‌ها در سایزبندی‌های مختلف در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم و باید با توجه به شناخت قبلی نسبت به کفش‌های قدیمی خود برای خرید کفش اقدام فرمایید.

راهنمایی برای سنجش پا به‌طور دقیق

برای اندازه‌گیری پای خود به‌صورت دقیق و سریع در صورتی که سایز پای خود و یا شخصی که می‌خواهید برای وی کفش خریداری کنید را نمی‌دانید، لازم است تا یک خط کش را در امتداد تا انتهای پای خود قرار دهیم و سپس مقدار آن را در جدول سایزبندی کفش تطابق دهید. برای مثال ما در هر صفحه محصول از سایت خود راهنمای سایز کفش را قرار داده‌ایم.

هماهنگی رنگ کفش با آیتم‌های دیگر لباس

در کل برای پوشیدن کفش‌های رسمی برای ست کردن با کت و شلوار و همچنین پالتو لازم است تا در انتخاب رنگ‌ها توجه بیشتری داشته باشید و سعی کنید نسبت به یکدیگر هماهنگ باشند. برای مثال هنگام پوشیدن کت و شلوار باید کفشی را انتخاب کنید که رنگ تیره‌ای همچون قهوه‌ای تیره و یا مشکی داشته باشد.

برای ست کردن استایل کژوال و اسپورت نیازی نیست که حساسیت زیادی را به خرج دهید. برای مثال هنگام پوشیدن تی‌شرت به همراه کفش اسنیکر می‌توانید از تمامی رنگ‌ها استفاده فرمایید؛ اما هنگام پوشیدن پیراهن باید هماهنگی جزئی ایجاد نمایید.

جنس‌های مناسب کفش برای فصول مختلف

کفش‌های مردانه در جنس‌های مختلفی به‌منظور استفاده در فصول متفاوت، تولید می‌شوند.

شما عزیزان می‌توانید در فصول بهار و تابستان به سراغ کفش‌های اسنیکر و کالج بروید. کفش‌های اسنیکر سبک و راحت هستند به همین منظور در استفاده در روزهای گرم مناسب‌تر هستند.

کفش‌های کالج نیز معمولاً از جنس چرم طبیعی تولید می‌شود؛ اما به دلیل سبکی و نداشتن ساق، برای استفاده در فصول گرم مناسب هستند.

بوت و نیم بوت مردانه با داشتن کفی سخت و بدنه مقاوم به آب از جنس چرم و یا جیر و همچنین به دلیل داشتن ساق برای فصول سرد و بارانی مناسب‌تر هستند.

خواندن شرایط بازگشت کالا

ما در برند کروم شرایطی را برای شما فراهم ساخته‌ایم که با خیال راحت می‌توانید به خرید کفش به‌صورت اینترنتی بپردازید و در صورت عدم تطابق سایز کفش آن را مرجوع کرده و سایز دیگری را برای خود و یا عزیزانتان سفارش دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید در بخش خدمات مشتریان و در قسمت بازگشت کالا شرایط را مطالعه فرمایید.

سخن آخر

سؤال چگونه می‌توان یک خرید مناسب برای کفش مردانه داشت؟ این سوالی است که ممکن است اکثر شما با آن در ابتدای مقاله روبرو بودید. حالا با شناخت مدل‌های کفش مردانه می‌توانید با دانش بیشتر کفش مناسب خود را خریداری فرمایید.

ما مدل‌های مختلفی از کفش مردانه را جهت فروش در اختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم که می‌توانید آن‌ها را با بالاترین کیفیت و قیمتی مقطوع خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *