روش‌های ست کردن پلیور مردانه  

یکی از محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین لباس مناسب فصول پاییز و زمستان در میان آقایان پلیور نام دارد که در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌شود.

بسیاری از آقایان هنگام ست کردن پلیور مردانه نمی‌دانند که کدام ترکیب رنگ و لباس مناسب برای این کار است. ما در برند کروم می‌خواهیم شما را با اصول ست کردن پلیور مردانه آشنا کرده و به شما بگوییم کدام یک از لباس‌های موجود در کمد شما قابلیت ست کردن با انواع مختلف پلیور را دارا است.

اهمیت یقه پلیورها برای ست کردن

در رابطه با پلیورها یک نکته بسیار مهم وجود دارد و آن‌هم چیزی نیست جز نحوه پوشیدن پلیور بر اساس نوع یقه آن‌ها.

در نظر داشته باشید که پلیورها بر اساس نوع یقه متفاوت هستند و باید بر اساس نیازتان یک پلیور مناسب در میان یقه هفت، یقه گرد و یقه اسکی یکی را به‌دلخواه و بر اساس تیپ و استایلی که مدنظر دارید، انتخاب فرمایید.

پلیورهایی که دارای یقه‌ گرد هستند بیشتر مناسب برای پوشیدن بر روی پیراهن بوده و حتی می‌توانید بر روی آن کت و یا پالتو نیز به تن کنید. البته توجه داشته باشید که توجه به رنگ را نیز نباید فراموش کنید. پلیورهای یقه گرد علاوه بر قابلیت ست شدن با دیگر لباس‌ها توانایی استفاده به‌صورت تکی را نیز دارا هستند. شما عزیزان می‌توانید پلیور یقه گرد را به‌منظور ست رسمی و همچنین کژوال به تن کنید.

پلیورهایی که دارای یقه هفت هستند نیز می‌توانید بر روی پیراهن به تن کنید. بر خلاف پیراهن یقه گرد مجلسی مردانه بهتر است همواره پلیور یقه هفت را همراه با پیراهن به تن کنید تا سبک و استایل آن حفظ شود. در نظر داشته باشید پوشیدن پلیور یقه هفت باعث کلاسیک و مجلسی شدن استایل شما می‌گردد.

علاوه بر این‌ها شما می‌توانید در میان انواع پلیورها به سراغ پلیورهای یقه ساکی بروید. این نوع پلیور برای استفاده بدون پیراهن مناسب‌تر است و می‌توانید همراه با آن کت تک و یا پالتو نیز بپوشید

اصول پوشیدن پلیور با کت و شلوار

کت و شلوار از ست‌های رسمی و مجلسی آقایان به شمار می‌آید اما گاهی اوقات پیش می‌آید که همراه با کت و شلوار پلیور مردانه را چگونه بپوشیم؟ برای رسیدن به این سؤال باید به شما بگوییم که پلیوری که برای این کار انتخاب کرده‌اید باید بدون طرح و نقش باشد. همچنین بهتر است که رنگ پلیور شما هماهنگ با کت و شلوار مورد نظر باشد تا سبک اصلی و استایل شما به خوبی خود را نمایش دهد.

رنگ‌های مناسب برای پلیور

نحوه درست پوشیدن پلیور مردانه بر اساس رنگ یکی از مهم‌ترین اصول ست کردن به شمار می‌آید و باید آن را رعایت کنید.

به‌طور کلی در صورتی که علاقه‌مند به پوشیدن پلیورهایی با رنگ‌های شاد هستید، باید توجه داشته باشید که برای ست کردن آن‌ها حتما لازم است دیگر لباس‌های شما دارای رنگ خنثی باشند تا استایل شما بیش از حد شلوغ نشود. پلیورهایی با رنگ خنثی قابلیت ست کردن با رنگ‌های مختلف از پوشاک را دارا است و شما به‌راحتی می‌توانید برای ست کردن آن‌ها اقدام فرمایید.

ست کردن پلیور با پیراهن

ست کردن پلیور همراه با پیراهن یکی از جذاب‌ترین استایل‌های پاییزه و زمستانی به شمار می‌آید و لازم است برای انجام این کار نکات ساده‌ای را رعایت فرمایید.

در نظر داشته باشید که شما می‌توانید هر پیراهنی را برای انجام این کار انتخاب فرمایید؛ اما توجه داشته باشید که نباید ازنظر رنگ و طرح لباس‌های شما بیش‌ازحد ظاهری شلوغ را به شما انتقال دهند. برای مثال بهتر است اگر پیراهن طرح دار انتخاب می‌کنید، پلیور شما ساده باشد و برعکس برای پلیورهای طرح دار بهتر است از پیراهن‌های ساده و بدون طرح استفاده فرمایید.

برای ست کردن پیراهن همراه با پلیور باید پیراهنی را انتخاب کنید که بیش از حد از نظر یقه، آستین و پایین تنه از پلیور شما بیرون نزند.

ست کردن پلیورهای طرح دار

اصول پوشیدن پلیور مردانه با پوشیدن پلیور ساده متفاوت است و همان‌گونه که گفته شد برای پلیور طرح دار باید به سراغ لباس‌هایی با طرح و رنگ‌های خنثی بروید تا هماهنگی در استایل شما ایجاد شود. علاوه بر این‌ها در نظر داشته باشید که پوشیدن کت و شلوار همراه با پلیور طرح دار نمی‌تواند ست خوبی را برای شما ایجاد کند و باید برای این کار پلیورهایی با طرح و رنگ‌های ساده و خنثی انتخاب کنید.

پلیورهای طرح دار مناسب‌ترین پوشاک برای پوشیدن همراه با پیراهن‌های ساده و شلوار جین هستند و برای تکمیل ست خود می‌توانید از بوت و یا نیم بوت نیز استفاده فرمایید.

سوالات متداول

نحوه ست کردن پلیور با پیراهن چگونه است؟

در نظر داشته باشید که شما می‌توانید هر پیراهنی را برای انجام این کار انتخاب فرمایید؛ اما توجه داشته باشید که نباید ازنظر رنگ و طرح لباس‌های شما بیش‌ازحد ظاهری شلوغ را به شما انتقال دهند. برای مثال بهتر است اگر پیراهن طرح دار انتخاب می‌کنید، پلیور شما ساده باشد و برعکس.

رنگ های مناسب برای ست کردن با پلیور چیست؟

به‌طور کلی در صورتی که علاقه‌مند به پوشیدن پلیورهایی با رنگ‌های شاد هستید، باید توجه داشته باشید که برای ست کردن آن‌ها حتما لازم است دیگر لباس‌های شما دارای رنگ خنثی باشند تا استایل شما بیش از حد شلوغ نشود.

نحوه ست کردن پلیور با کت و شلوار چگونه است؟

پلیوری که برای این کار انتخاب کرده‌اید باید بدون طرح و نقش باشد. همچنین بهتر است که رنگ پلیور شما هماهنگ با کت و شلوار مورد نظر باشد تا سبک اصلی و استایل شما به خوبی خود را نمایش دهد.

انواع یقه پلیورها کدام اند؟

در نظر داشته باشید که پلیورها بر اساس نوع یقه متفاوت هستند و باید بر اساس نیازتان یک پلیور مناسب در میان یقه هفت، یقه گرد و یقه اسکی یکی را به‌دلخواه و بر اساس تیپ و استایلی که مدنظر دارید، انتخاب فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *