قوانین پوشیدن جوراب مردانه

جوراب یکی از اکسسوری های مهم دپوشاک در میان آقایان و بانوان به شمار می‌آید که لازم است هرکدام در هر شرایط خاص و توجه به نوع کفش مدل خاصی از جوراب را به پا کنیم. جوراب مردانه در جنس‌های مختلف و رنگ‌بندی‌های متفاوت تولید می‌شود .

پوشیدن جوراب مردانه با کفش تابستانی

فصل تابستان با گرمای طاقت‌فرسای خود افراد را مجاب به انتخاب لباس‌هایی نازک و کوتاه خواهد کرد. با این تفسیر، جوراب مردانه نیز از این قاعده مستثنا نیست و لازم است تا در فصل تابستان در خصوص انتخاب جوراب دقت بیشتری داشته باشید.

در کل بهتر است همراه با کفش تابستانی جوراب‌های ساق کوتاه بپوشید تا علاوه بر کمک به خنک شدن بدن سبب هماهنگی با سبک و استایل شما شود.

همراه با کفش تابستانی پوشیدن جوراب‌های رنگی امکان‌پذیر است و سبب ارتقای شور و گرمای تیپ شما خواهند شد.

علاوه بر این‌ها به‌منظور جریان بهتر هوا و جلوگیری از عرق کردن پا در کفش تابستانی بهتر است جوراب‌هایی را که انتخاب می‌کنید، از جنس نخ باشد تا باعث عبور هرچه بهتر هوا در کفش و سطح پا گردد.

تفاوت جوراب‌های ساق بلند و ساق کوتاه برای مردان

جوراب‌های ساق کوتاه همان‌گونه که گفته شد برای استفاده در فصول گرم مناسب‌تر هستند؛ مقدار کمی از ساق پا را می‌پوشانند و سبب آزاد ماندن پا و گردن بهتر هوا در اطراف پا می‌گردند.

همچنین جوراب ساق کوتاه را بیشتر برای استایل‌های کژوال استفاده می‌کنند؛ زیرا می‌توانند همراه با تی‌شرت آستین کوتاه و شلوار جین مردانه و همچنین کفش اسنیکر و دیگر مدل‌ها، هماهنگی فوق العاده شیکی را ایجاد نمایند.

اما در خصوص جوراب‌های ساق بلند باید به شما بگوییم این نوع جوراب‌ها به دلایل خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال برخی از افراد علاقه ندارند ساق پایشان هنگام نشستن بر روی صندلی نمایان گردد؛ همچنین برای داشتن استایلی بهتر و شیک‌تر استفاده از جوراب ساق بلند در تیپ‌های رسمی از اهمیت بالاتری برخوردار است.

این نوع جوراب‌ها تقریباً تمام ساق پای شما را در برمی‌گیرند و علاوه بر توضیحات گفته شده برای فصول سرد زمستانی مناسب‌تر هستند.

پوشیدن جوراب برای تیپ‌های رسمی

باید و نبایدهای پوشیدن جوراب مردانه در هنگام ست کردن استایل‌های رسمی از اهمیت بالاتری برخوردار است؛ زیرا افراد می‌خواهند سنگینی و وقار را در نوع لباس پوشیدن خود حس کنند. به همین دلیل بهتر است در سبک‌های رسمی به سراغ جوراب‌های ساق بلند بروید. البته دقت داشته باشید که انتخاب رنگ جوراب برای ست کردن یک استایل رسمی و شیک از اهمیت بالایی برخوردار است.

قوانین پوشیدن جوراب برای آقایان در تیپ‌های رسمی به این‌گونه است که جوراب بلند با رنگی خنثی و متفاوت از رنگ شلوار و کفش می‌تواند در داشتن یک استایل شیک به شما کمک کند.

نکته دیگری که باید هنگام پوشیدن جوراب برای تیپ‌های رسمی رعایت کنید این است که جوراب مورد نظر نباید دارای طرح‌های شلوغ باشد؛ زیرا همراه با استایل‌های رسمی مثلا کت و شلوار و یا پالتو برای بهتر نشان دادن جلوه آن‌ها بهتر است جورابی را انتخاب کنید که ساده باشد.

پوشیدن جوراب با شلوارک مردان

پوشیدن شلوارک یکی از آیتم‌های جذاب برای فصول گرم به شمار می‌آید و شما عزیزان می‌توانید این سبک و استایل را در دورهمی‌های دوستانه بپوشید.

هنگام پوشیدن شلوار مردانه لازم است تا کفش مناسب و اسپورت برای این کار انتخاب کنید و به شما توصیه می‌شود که همراه با آن جوراب نیز بپوشید.

برای داشتن استایلی شیک و زیبا همراه با شلوار و جوراب، بهتر است جورابی را که انتخاب می‌کنید ساق کوتاه و یا متوسط باشد. این کار باعث می‌شود تا هماهنگی بیشتری در دیگر لباس‌های شما ایجاد گردد.

برای پوشیدن شلوار همراه با کفش شما دست بازتری برای انتخاب جوراب خود خواهید داشت و می‌توانید هر سبک و طرحی که دوست دارید یک جوراب با رنگ دلخواه انتخاب نمایید.

جوراب‌های فانتزی برای مردان

برخی از جوانان علاقه دارند تا جورابی که می‌پوشند دارای رنگ مهیج و طرح‌های جذاب باشد و نگاه‌ها را به خود خیره کند. در کل استفاده از جوراب فانتزی برای آقایان مانعی ندارد اما باید دقت داشته باشید برای حفظ ظاهر استایل رسمی، خوب نیست که از این نوع جوراب‌ها بپوشید.

استفاده از جوراب فانتزی در سبک‌های کژوال ممانعتی ندارد و در همین حال نیز باعث افزایش نشاط در سبک لباس پوشیدن شما می‌گردد.

پوشیدن جوراب مردانه مناسب برای کفش‌های کالج مردانه

کفش کالج مردانه در میان جوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است و به علت اینکه فاقد ساق است باید جورابی که برای پوشیدن همراه با آن انتخاب می‌کنید نیز بدون ساق باشد تا جلوه کفش را خراب نکند.

شما می‌توانید جوراب‌هایی را پیدا کنید که تنها پنجه و زیر پا را پوشش می‌دهند و باعث می‌شوند تا در کفش احساس راحتی کنید درحالی‌که به هیچ عنوان معلوم نخواهند بود…

اهمیت جنس جوراب مردانه (پلاستیکی و نخی)

به دلیل اینکه ممکن است نیاز باشد کفش را به مدت طولانی به پا کنیم. بهتر است جورابی را که انتخاب می‌کنیم راحت باشد. در نظر داشته باشید که برای فصول سرد بهتر است جوراب ضخیم انتخاب کنیم در حالی که در فصول گرم استفاده از جوراب‌های نازک پیشنهاد می‌شود. علاوه بر این‌ها جنس جوراب نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ جوراب‌های نخی بروید زیرا کمتر سبب عرق کردن پا و ایجاد بوی بد آن می‌شوند.

سخن آخر

همان طور که گفته شد رنگ‌های مناسب برای جوراب مردانه را شرح دادیم و باید به شما بگوییم که برخلاف تیپ کژوال برای تیپ‌های رسمی باید هماهنگی بیشتری را ایجاد نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *