جلیقه مردانه یکی از محبوب‌ترین پوشاک در میان آقایان به‌حساب می‌آید که با استفاده از آن می‌توان به ست کردن استایل‌های بسیار شیک پرداخت. ست کردن جلیقه مردانه بر اساس سبک موردعلاقه کار دشواری نیست اما باید به یک سری نکات توجه کرد تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

جلیقه را با چه آیتم‌هایی می‌توان ست کرد؟

جلیقه مناسب برای کسانی است که می‌خواهند استایل کلاسیک را در ظاهرشان تجربه کنند. شما عزیزان می‌توانید جلیقه را با انواع مختلفی از لباس در سبک‌های متفاوت به تن کنید.

برای مثال همراه با جلیقه می‌توانید کت و شلوار را برای انتخاب استایل کلاسیک و رسمی خود انتخاب فرمایید. در نظر داشته باشید که هنگام ست کردن جلیقه همراه با کت و شلوار می‌توانید سبک‌های مختلفی را امتحان نمایید.

برای مثال همراه با جلیقه ساس بند می‌تواند گزینه جذابی به شمار آید. درصورتی‌که به دنبال یک تیپ کاملاً رسمی برای مراسم‌های خاص هستید، این ترکیب برای شما مناسب است.

همچنین علاوه بر ساس بند شما می‌توانید همراه با پاپیون و یا کروات ست بسیار جذابی را خلق کنید که قادر خواهید بود در دورهمی‌های رسمی و شرکت در جلسات خاص استفاده نمایید.

همچنین برخی از جلیقه‌های موجود مناسب برای ست کردن استایل غیر رسمی نیز هستند که می‌توانید همراه با پیراهن بدون استفاده از کت به تن کنید.

پوشیدن جلیقه در استایل رسمی مردانه

ایجاد هماهنگی جلیقه مردانه در استایل رسمی با توجه به سلیقه شما امکان‌پذیر است. در نظر داشته باشید که برای انتخاب جلیقه باید جلیقه‌ای را پیدا کنید که رنگ متفاوتی نسبت به کت و شلوار مورد نظر شما داشته باشد. وجود تضاد رنگ در جلیقه و کت و شلوار باعث می‌شود تا ترکیب استایل شما به بهترین شکل ایجاد شود و سبک مورد نظر چشم‌ها را به خود خیره نماید.

برای مثال در صورتی که کت و شلوار سرمه‌ای دارید بهتر است به سراغ جلیقه‌ با رنگی طوسی بروید؛ همچنین برای کت و شلوارهایی با رنگ قهوه‌ای جلیقه را رنگ کرم مناسب‌ترین گزینه به شمار می‌آید.

همچنین باید دقت داشته باشید که هنگام پوشیدن جلیقه در استایل رسمی همراه با کروات، پاپیون و دکمه سر دست باید ترکیب رنگ را طوری انتخاب کنید تا کروات و پاپیون با یکدیگر ازنظر رنگ هماهنگ و نسبت به پیراهن و کت و شلوار رنگ متفاوتی داشته باشند. برای دیدن انواعی از شیک ترین مدل های دکمه سر دست مردانه از این قسمت وارد شوید.

پوشیدن جلیقه در استایل کژوال مردانه

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، شما عزیزان قادر هستید به‌وسیله جلیقه به خلق استایل‌های سبک‌تر و متمایل به کژوال بپردازید.

توجه داشته باشید که در استایل کژوال که همراه با جلیقه مردانه ست می‌کنید نباید همراه با کروات و یا پاپیون باشد.

برای مثال استفاده از یک پیراهن که یک جلیقه بر اساس طیف رنگی آن انتخاب کرده‌اید، همراه با شلوار کتان و کفش کالج می‌تواند انتخاب جذابی برای شما باشد که قادر هستید این سبک را در محیط‌های کاری، قرار و ملاقات‌های دوستانه امتحان کنید. شما میتوانید از این قسمت به خرید و مشاهده قیمت شلوار کتان مردانه بپردازید.

فراموش نکنید که استفاده از اکسسوری های کژوال میتواند به این استایل جذابیت بیشتری بخشد. برای مثال استفاده از یک دستبند چرم شیک میتواند به جذابیت شما در این استایل کمک شایانی نماید. برای مشاهده اواع دستبند چرم مردانه از این قسمت وارد شوید

رنگ جلیقه برای استایل‌های مختلف

انتخاب صحیح رنگ به‌عنوان نحوه استایل کردن جلیقه مردانه به شمار می‌رود که باید برای ست کردن استایل رسمی و کژوال باید رنگ بندی متفاوتی را انتخاب فرمایید.

برای ست کردن استایل رسمی بهتر است جلیقه‌ای را انتخاب کنید که دارای رنگ خنثی و متضاد با کت و شلوار شما باشد. این کار باعث می‌شود تا علاوه بر اینکه ظاهر ساده و شیکی داشته باشید بلکه نهایت هماهنگی در صورت رعایت این نکته در استایل شما ایجاد می‌گردد.

انتخاب رنگ و نحوه پوشیدن جلیقه مردانه در سبک کژوال به سلیقه شما بستگی دارد؛ زیرا شما می‌توانید هنگام خلق استایل کژوال همراه با جلیقه مردانه به سراغ رنگ‌های متنوع‌تری نسبت به سبک‌های رسمی بروید.

در این مقاله که توسط کارشناسان ما در برند کروم برای شما عزیزان مهیا شده بود، به بررسی راه‌های ست کردن جلیقه مردانه در سبک‌های مختلف پرداختیم و به شما گفتیم که کدام رنگ جلیقه برای پوشیدن در سبک‌های کژوال و رسمی مناسب‌تر است.

سوالات متداول

جلیقه را با چه آیتم هایی میتوان ست کرد؟

جلیقه را میتوان با کت و شلوار برای استایل کلاسیک، همراه با ساس بند برای استایل های رسمی و با پیراهن برای استایل های غیر رسمی ست نمود.

چگونه میتوان جلیقه را با کت و شلوار ست نمود؟

در نظر داشته باشید که برای انتخاب جلیقه باید جلیقه‌ای را پیدا کنید که رنگ متفاوتی نسبت به کت و شلوار مورد نظر شما داشته باشد. وجود تضاد رنگ در جلیقه و کت و شلوار باعث می‌شود تا ترکیب استایل شما به بهترین شکل ایجاد شود و سبک مورد نظر چشم‌ها را به خود خیره نماید.

چگونه میتوان از جلیقه در استایل کژوال استفاده کرد؟

توجه داشته باشید که در استایل کژوال که همراه با جلیقه مردانه ست می‌کنید نباید همراه با کروات و یا پاپیون باشد. برای مثال استفاده از یک پیراهن که یک جلیقه بر اساس طیف رنگی آن انتخاب کرده‌اید، همراه با شلوار کتان و کفش کالج می‌تواند انتخاب جذابی برای شما باشد.

چه رنگ جلیقه ای برای چه نوع استایلی مناسب است؟

برای ست کردن استایل رسمی بهتر است جلیقه‌ای را انتخاب کنید که دارای رنگ خنثی و متضاد با کت و شلوار شما باشد. انتخاب رنگ و نحوه پوشیدن جلیقه مردانه در سبک کژوال به سلیقه شما بستگی دارد؛ زیرا شما می‌توانید هنگام خلق استایل کژوال همراه با جلیقه مردانه به سراغ رنگ‌های متنوع‌تری نسبت به سبک‌های رسمی بروید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *