کت تک یکی از پراستفاده‌ترین پوشاکی که در میان آقایان رواج دارد. شما عزیزان می‌توانید با استفاده از کت تک به ست کردن استایل‌های مختلف و بسیار جذابی از قبیل اسپورت و کلاسیک بپردازید. بسیاری از افراد با خرید کت تک گمان می‌کنند که تنها می‌توان آن کت را همراه با پیراهن ست کرد؛ اما شما می‌توانید با لباس‌های مختلف هماهنگی فوق العاده ای را ایجاد کنید. برند کروم در این مقاله به روش درست ست کردن کت تک با پیراهن مردانه خواهیم پرداخت و سپس شما را با روش‌های ست کردن کت تک با تی شرت آشنا خواهیم کرد.

نحوه ست کردن کت تک با تی شرت

همان‌گونه که می‌دانید کت تک همراه با پیراهن، استایل بسیار شیک و جذابی را فراهم خواهد ساخت؛ اما گاهی اوقات، شخص از پوشیدن استایل تکراری، خسته می‌شود و به دنبال ست کردن کت تک خود با دیگر لباس‌ها است. یکی از استایل‌های مهیجی که می‌توانید با استفاده از کت تک ایجاد کنید، ست کردن آن همراه با تی شرت و پولوشرت ساده است.

تی شرت‌های سفید یا سیاه یقه گرد، می‌توانند بهترین انتخاب شما برای ست کردن باشند. برای اینکه بتوانید به نحو احسن ترکیب تی شرت و کت تک را پیاده سازی کنید، بهتر است که تی شرتی را که انتخاب می‌کنید اسلیم فیت باشد تا به خوبی در تن شما بنشیند. همچنین هنگام ست کردن استایل خود بهتر است تنها از دو رنگ برای انتخاب تی شرت و کت تک استفاده کنید تا بیش از حد شلوغ نشود. شما با این ترکیب جذاب و غیر رسمی که ایجاد کرده‌اید، می‌توانید استایلی مناسب در محل کار و همچنین قرار ملاقات‌های خود‌ داشته باشید. برای خرید و مشاهده قیمت پولوشرت مردانه از اینجا وارد شوید

ست کردن رنگ‌های مختلف کت تک با پیراهن مردانه

گاهی اوقات برای آقایان پیش می‌آید که با اینکه تعدادی کت در رنگ‌های مختلف دارند، اما نمی‌دانند که کدام رنگ از پیراهن می‌تواند استایل شیکی را برایشان ایجاد کند. برای انجام این کار به راحتی می‌توانید طیف رنگی پیراهن‌ها و کت‌های تک خود را در نظر بگیرید و بر اساس شباهت‌های آن‌ها لباس‌های خود را با یکدیگر ست کنید. در ادامه اصول ست کردن کت تک با پیراهن آقایان در رنگ های پرطرفدار را به شما خواهیم گفت:

ست کردن کت تک کرم همراه با پیراهن

در صورتی که کت تک کرم دارید می‌توانید از پیراهن سفید، کرم، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره برای ست کردن با آن استفاده نمایید. انتخاب لباس با ترکیب رنگ‌های مشابه به هم باعث می‌شود تا پوشش شما بیش از حد شلوغ نباشد و بتوانید ظاهری آراسته داشته باشید.

ست کردن کت تک مشکی و سرمه‌ای همراه با پیراهن

شما عزیزان به‌راحتی قادر هستید کت تک مشکی یا سرمه‌ای خود را با پیراهن سفید و همچنین رنگ‌های تیره از قبیل جگری، سبز لجنی و آبی نفتی ست کنید. در کل بهتر است برای پوشش زیر کت ساده‌ترین پیراهن خود را انتخاب نمایید؛ زیرا پیراهن‌های طرح دار نمی‌توانند به‌خوبی وجهه خود را در زیر کت نمایان کنند و شما در این صورت صرفاً یک پیراهن شلوغ با طرح نامعلوم را در زیر کت خود انتخاب کرده‌اید. استفاده از پیراهن ساده سفید یا رنگی باعث می‌شود تا بتوانید علاوه بر داشتن جلوه آراسته، پوششی اسپورت را با طیف رنگی تیره تجربه کنید.

روش ست کردن کت تک با تی شرت‌های طرح دار

شما می‌توانید همراه با کت تک خود تی شرت‌های طرح دار نیز بپوشید و استایل اسپورتی را همراه با کفش کالج و شلوار جین بسازید. برای انجام این کار لازم است تی شرت‌هایی را که انتخاب می‌کنید دارای طرح‌های خیلی شلوغ نباشند. مثلاً استفاده از یک تی‌شرت سفید با راه‌راه‌های مشکی می‌تواند انتخاب مناسبی برای زیر کت تک باشد. البته در نظر داشته باشید که کت تکی که برای این استایل در نظر گرفته‌اید باید رنگ تیره‌ای داشته باشد؛ برای مثال کت تک مشکی و سرمه‌ای گزینه مناسبی به نظر می‌رسند.

چه نوع یقه تی‌شرت برای زیر کت مناسب است؟

در کل شما باید برای ست کردن کت تک همراه با تی‌شرت، تی‌شرت‌های با یقه پیراهنی را کنار بگذارید. زیرا استفاده هم‌زمان از تی‌شرت یقه پیراهنی همراه با کتی که خود دارای یقه است نمی‌تواند استایل مناسبی را برای شما ایجاد کند. استفاده از تی‌شرت‌های یقه هفت یا یقه گرد انتخاب مناسبی برای ست کردن با کت تک هستند و شما می‌توانید با توجه به ترکیب رنگ، تی‌شرتی با این مشخصات برای زیر کت تک خود انتخاب نمایید.

ست کردن کت طرح دار با پیراهن

برای اینکه استایل شما با استفاده از کت طرح دار بیش از حد شلوغ نشود، بهتر است پیراهنی که برای پوشیدن زیر آن انتخاب می‌کنید ساده و بدون طرح باشد. کت‌های طرح دار بیشتر برای ست کردن استایل اسپورت و کژوال مناسب هستند. نحوه ست کردن کت تک با پیراهن برای آقایان در مدل‌های طرح دار بنا بر سلیقه هر شخص میتواند متفاوت باشد. برای مثال استفاده از کت تک طرح دار همراه با شلوار جین اسلیم فیت و کفش کالج میتواند استایل جذابی را رقم زند.

سخن آخر

در این مقاله در کنار یکدیگر با روش‌های مختلف ست کردن کت با پیراهن مردانه آشنا شدیم و در نهایت روش‌های صحیح ست کردن کت تک با تی‌شرت را مرور کردیم. در نظر داشته باشید برای داشتن استایلی بهتر لازم است تا لباس‌هایی را که انتخاب می‌کنید فرم مناسبی داشته باشند و همچنین بر اساس سایز بدن شما باشند.

سوالات متداول

نحوه ست کردن کت تک کرم با پیراهن چگونه است؟

در صورتی که کت تک کرم دارید می‌توانید از پیراهن سفید، کرم، قهوه‌ای روشن و قهوه‌ای تیره برای ست کردن با آن استفاده نمایید. انتخاب لباس با ترکیب رنگ‌های مشابه به هم باعث می‌شود تا پوشش شما بیش از حد شلوغ نباشد و بتوانید ظاهری آراسته داشته باشید.

نحوه ست کردن کت تک مشکی و سورمه ای با پیراهن چگونه است؟

میتوانید کت تک مشکی یا سرمه‌ای خود را با پیراهن سفید و همچنین رنگ‌های تیره از قبیل جگری، سبز لجنی و آبی نفتی ست کنید. در کل بهتر است برای پوشش زیر کت ساده‌ترین پیراهن خود را انتخاب نمایید؛ زیرا پیراهن‌های طرح دار نمی‌توانند به‌خوبی وجهه خود را در زیر کت نمایان کنند.

روش ست کردن کت تک با تی شرت های طرح دار چگونه است؟

میتوانید همراه با کت تک، تی شرت‌های طرح دار نیز بپوشید و استایل اسپورتی را همراه با کفش کالج و شلوار جین بسازید. برای انجام این کار لازم است تی شرت‌هایی را که انتخاب می‌کنید دارای طرح‌های خیلی شلوغ نباشند.

چه نوع یقه تی‌شرت برای زیر کت مناسب است؟

در کل شما باید برای ست کردن کت تک همراه با تی‌شرت، تی‌شرت‌های با یقه پیراهنی را کنار بگذارید. زیرا استفاده هم‌زمان از تی‌شرت یقه پیراهنی همراه با کتی که خود دارای یقه است نمی‌تواند استایل مناسبی را برای شما ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *