زمستان می‌تواند فصلی چالش برانگیز برای انتخاب یک استایل مناسب باشد. هوای سرد و تنوع به نسبت کمتر لباس‌های زمستانه، می‌تواند برای تعدادی از طرفداران مد به‌ویژه آقایان، کسل کننده باشد؛ اما از دنیای این استایل‌ها چشم‌پوشی نکنید! این نکات ساده می‌تواند در داشتن استایلی سرزنده‌تر و شاداب‌تر در سردترین روزهای سال به شما کمک شایانی کنند. پس با ما همراه باشید.

اورکت یک انتخاب ایده آل برای تیپ زمستانه مردان

در خصوص توصیه‌هایی برای تیپ مردانه شیک زمستانی، اورکت میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اورکت‌ها در کمد لباس آقایان یک انتخاب همیشگی بوده‌اند چراکه برای رفتن به دفتر کار، یک ملاقات عصر زمستانه، شرکت در جمع دوستان و بسیاری از موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی دیگر، المانی مهم از یک استایل مناسب مردانه هستند. انتخاب یک اورکت مناسب ازآنچه فکر می‌کنید راحت‌تر است. تنها کافی است یک پالتو با برخی از ویژگی‌های خاص مانند نوع، پارچه، رنگ و مدل را در نظر داشته باشید.

نحوه ست کردن نیم بوت و کتانی

یکی دیگر از نکات مهم لباس پوشیدن مردان در زمستان، توجه به چگونگی ست کردن آیتم‌های مختلف زمستانی با هم است. کتانی و نیم بوت‌ها از فاکتور‌های جدانشدنی یک استایل زمستانه مردانه هستند که اگر به درستی در کنار بقیه لباس‌ها پوشیده شوند، تأثیر چشم گیری در متمایز شدن استایل شما دارند. همچنین نیم‌بوت‌ها یکی از پرکاربردترین انواع کفش‌ها هستند که به‌خوبی با شلوار جین یا کتان، یک پیراهن دکمه‌دار یا ژاکت ست می‌شوند.

برای زیباتر کردن ظاهر، همراه با نیم بوت و بوت، می‌توانید از خرید پالتو مردانه با رنگ تیره و از پارچه‌های سنگین مانند جین و چرم استفاده کنید. بوت‌ها چه به رنگ‌های خنثی یا گرم باشند، چه از جنس‌های چرم یا جیر پوشیده شوند، با اکثر لباس‌های زمستانه عالی به نظر می‌رسند. اگر از نیم بوت‌های بند دار استفاده می‌کنید، سعی کنید با شلوارهای اسکینی، یک پیراهن آکسفورد و یک ژاکت، استایل زمستانه خود را کامل کنید.

استفاده بیشتر از رنگ های گرم

استفاده از رنگ‌های متنوع و جذابی که در طیف رنگی گرم وجود دارد می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر از همیشه جلوه دهد همچنین استفاده از هر طیف رنگی دیگری در دنیای هنر به آن کروما می‌گویند نیز قادر است همین جذابیت را به استایلتان اضافه کند. کروما به عنوان کیفیت خلوص، شدت یا اشباع رنگ تعریف می‌شود؛ مثلا، شما یک رنگ خالص مانند قرمز را در نظر بگیرید و سپس با ادغام چند رنگ با هم علاوه بر ایجاد تنوع، استایلی خاص را نیز ایجاد کرده‌اید. در ترکیب پالت رنگی استایل زمستانی خود این موضوع را درنظر بگیرید. اگرچه استفاده از رنگ‌های سرد امری شناخته شده در پالت لباس‌های زمستانی به شمار می‌رود، اما در دنیای مد، استفاده از رنگ‌های گرم مانند رنگ‌های خانواده زرد، قرمز و نارنجی به‌شدت مورد استقبال هستند. چراکه آن‌ها خاصیت روح بخشیدن به استایل شما را دارند.

اما همواره در نظر داشته باشید که در صورتی که می‌خواهید از رنگ‌های گرم در ترکیب لباس خود استفاده کنید، باید رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید شبیه به یکدیگر باشند. همچنین دقت داشته باشید که نباید بیش از حد از ترکیب رنگی متنوع استفاده کنید؛ زیرا سبب شلوغی بیش از حد استایل شما خواهد شد.

شلوار مناسب زمستانه برای استایل‌های مختلف مردانه

انتخاب شلوار مناسب از نکات مهم چگونگی ست کردن لباس‌های مردانه زمستانی است. شلوار جین یکی از جنس شلوارها به شمار می‌آید که می‌توانید اکثر آن‌ها را همراه با لباس‌های مختلف خود بپوشید و ظاهر جذابی را خلق نمایید. در صورتی که می‌خواهید شلوار جین را به همراه پالتو بپوشید؛ باید شلواری را که انتخاب می‌کنید جذب و به اصطلاح اسلیم فیت باشد؛ اما همراه با کاپشن می‌توانید از شلوارهای راسته نیز استفاده کنید.

یقه اسکی انتخابی جذاب برای طرفداران تیپ اسپرت

در صورتی که به دنبال ست کردن استایل زمستانه خود همراه با تی شرت یقه اسکی هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که استفاده از یک پالتو و یا یک کاپشن جذاب را همراه با آن فراموش نکنید. شما عزیزان به‌راحتی می‌توانید تی‌شرت یقه اسکی خود را از میان رنگ‌های مختلف انتخاب کرده و در صورتی که پالتو و یا کاپشن شما رنگی هماهنگ با آن را داشته باشد به‌راحتی می‌توانید همراه با شلوار جذب و بوت و نیم‌بوت، استایل متفاوت و جذابی را برای خود رقم بزنید. خرید پولوشرت مردانه هم می تواند انتخاب مناسبی برای فصل زمستان باشد.

ژیله و جلیقه برای هوای نه چندان سرد

جلیقه، ظاهری کلاسیک به استایل شما می‌بخشد و برای هماهنگی لباس‌های مردانه در فصل زمستان به راحتی می توان از جلیقه در تکمیل پوشش زمستانی شیک استفاده کرد. برای داشتن یک استایل کلاسیک، داشتن یک جلیقه می تواند بسیار مناسب باشد. از نکات مهم در استایل آقایان در پوشیدن جلیقه این است که باید در نظر داشته باشید که چین و چروک در پشت و پهلوی لباس شما ایجاد نشده باشد. چراکه نشان دهنده مناسب نبودن سایز جلیقه مورد نظر است. همچنین جلیقه باید به اندازه ای بلند باشد که بر روی شلوار شما آمده و کمربند شما را بپوشاند. استفاده از ژیله سبب می شود تا استایل رسمی شما تکمیل شده و لباسی مناسب برای محیط های کاری و قرارهای مهم خود داشته باشید.

استفاده از ژیله در هوای نه چندان سرد کاربرد زیادی دارد زیرا شما می‌توانید در صورت احساس گرما لایه اصلی خود یعنی پالتو و یا کت را در آورده و ظاهر جذابی با پیراهن و جلیقه داشته باشید.

سخن پایانی:

تنوع استایل‌های زمستانه برای مردان با سلیقه های متفاوت کژوال و رسمی بسیار زیاد است. تنها باید سبک استایل مناسب خود را پیدا کنید و با دقت در تلفیق المان های همخوان و با کنار گذاشتن کلیشه های رنگ، تفاوت در استایل خود ایجاد کنید. در این مقاله که توسط کارشناسان ما در برند کروم برای شما عزیزان مهیا شده بود شما را با نکات مهم لباس پوشیدن مردان در زمستان آشنا کردیم. از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید سپاسگزاریم.

[ux_product_flip ids=”37084,31585,32634,35122″ cat=”0″ orderby=”menu_order”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *