در این مقاله از کروم، ما به جنبه‌های مختلفی از استایل اسپرت مردانه مانند زمان مناسب برای استفاده از این استایل، لباس‌های ضروری، برندهای فعال در زمینه فروش، استایل اسپرت افراد مشهور و نکات مربوط به ایجاد استایل اسپرت جذاب می‌پردازیم.

استایل اسپرت مردانه افراد مشهور

برای ایده گرفتن از جذاب‌ترین استایل‌های اسپرت مردانه می‌توانید به ست لباسی برخی از هنرمندان مشهور هالیوودی مانند مایکل بی جردن، ادریس البا و رایان رینولدز نگاه کنید. به عنوان مثال رایان رینولدز در این استایل از ترکیب یک تیشرت ساده مردانه با یک ژاکت و یک شلوار کتان استفاده می‌کند و با این ترکیب، ظاهری جذاب و درعین حال شیک و نیمه رسمی به استایل خود می‌بخشد.

در استایل اسپرت مایکل بی جردن ستاره فیلم Black Panther هم می‌توانید ست شیک و جذاب حاصل از ترکیب یک کت تک، تیشرت ساده مردانه و یک شلوار مردانه نیمه رسمی و یک جفت بوت چلسی را مشاهده کنید.

برندهای فعال در زمینه فروش لباس های اسپرت مردانه

برندها و شرکت‌های زیادی در زمینه تولید و عرضه لباس‌های مربوط به استایل اسپرت مردانه فعالیت می‌کنند که از جمله آن می‌توان به برندهای زیر اشاره کرد:

  • برند دریک (Drake):

این برند بیشتر به واسطه فروش پیراهن‌های آکسفورد باکیفیت شناخته می‌شود و این مدل از محصولات این برند زمانی که در استایل اسپرت با سایر لباس‌های مردانه ست می‌شوند، استایل ظاهری جذابی برای آقایان به ارمغان می‌آورند.

  • برند ایرانی کروم (Corum):

تولید محصولات باکیفیت و مطابق با الگوی موردپسند مردان ایرانی رسالت اصلی این برند است و برند کروم طراحی و دوخت منحصربه‌فردی دارند که در تمام استایل‌های مردانه به‌ویژه ست اسپرت، جلوه جذابی برای استایل ظاهری آقایان ایجاد می‌کنند.

  • برند سوئدی لباس مردانه سفر (Séfr):

پیراهن‌های این برند گزینه‌های مناسبی برای ست شدن با انواع ژاکت‌های چرمی هستند و اگر با دیگر لباس‌های مردانه مانند پولوشرت‌های مشکی یا سوییشرت‌های سفید رنگ ست شوند، استایل اسپرت شما ظاهر جذابی پیدا می‌کند.

  • برند فرانسوی سینت لورن (Saint Laurent):

محصولات این برند بیشتر در استایل‌های کژوال قابل استفاده هستند؛ اما ترکیب آن‌ها با دیگر لباس‌های مردانه در استایل اسپرت هم می‌تواند در جذاب به‌نظر رسیدن استایل آقایان کمک کند.

  • برند مجارستانی نانوشکا (Nanushka):

محصولات این برند شامل انواع ژاکت‌های چرمی و انواع پیراهن‌های پشمی است که استفاده از آن‌ها در استایل‌های اسپرت مردانه، ظاهر شیک و جذاب دلخواه آقایان را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

نکات مربوط به ایجاد استایل های اسپرت مردانه جذاب

در انتهای این مقاله هم این نکات را برای ایجاد اسپرت مردانه جذاب به یاد داشته باشید که اگر در این استایل می‌خواهید پیراهن بپوشید، آن را داخل شلوار خود قرار بدهید. برای احساس راحتی بیشتر در استایل خود، از لباس‌هایی مانند پولوشرت‌ها و جاگرها و اسنیکرهای چرمی استفاده کنید. البته حتما روی پولوشرت خود یک بلیزر بپوشید.

لباس های ضروری استایل اسپرت مردانه

کت و شلوارهای اسپرت از جمله لباس‌های مردانه هستند که باید در استایل اسپرت خود از آن‌ها استفاده کنید. چرا که اگر شما رنگ مشکی این مدل لباس مردانه را با دیگر لباس‌های خود ست کنید، استایل اسپرت شما ظاهر شیک و جذابی خواهد داشت.

یکی دیگر از لباس‌های ضروری استایل اسپرت مردانه، ژاکت‌ها هستند و اگر در این استایل با پیراهن مردانه ترجیحا سفید یا روشن رنگ ست شود، استایل اسپرت شما ظاهر جذاب‌تری پیدا می‌کند.

پیشنهاد ما برای ایجاد استایل اسپرت هم ترکیب یک کت دو دکمه پشمی طرح دار با یک شلوار کتان، تیشرت یقه گرد مردانه و کفش چرم مردانه است.

این ست لباس از جمله استایل‌های اسمارت کژوال مردانه به حساب می‌آید که می‌تواند ظاهر شیکی برای حضور در موقعیت‌های مختلف به استایل آقایان ببخشد. برای دیدن جزئيات این استایل و خرید لباس‌های این استایل به صفحه آن در سایت فروشگاه برند لباس کروم مراجعه کنید. از جمله دیگر لباس‌های ضروری برای استایل اسپرت مردانه هم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پیراهن های آکسفورد
  • کفش های دربی
  • شلوارهای چینو اسلیم فیت

زمان مناسب برای استفاده از استایل اسپرت مردانه

اساسا در استایل اسپرت مردانه، لباس‌هایی بایکدیگر ترکیب می‌شوند که در بسیاری از موقعیت‌ها کاربرد دارند؛ ازاین‌رو تعیین زمان مناسب برای استفاده از این استایل، برای آقایان کمی دشوار خواهد بود. اما اگر در ارتباط با این موضوع چند نکته ساده را به خاطر بسپارید، به راحتی می‌توانید زمان مناسب برای استفاده از این استایل را شناسایی کنید.

اگر می‌خواهید در موقعیتی حضور پیدا کنید که هیچ ذهنیتی در مورد آن ندارید؛ اما هدف شما از حضور در آن، احساس آرامش و راحتی است، استایل اسپرت مردانه گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

این مدل استایل مردانه می‌خواهد راحتی و درعین حال جذابیت را همزمان برای شما به ارمغان آورد؛ بنابراین این موقعیت، فرصت مناسبی برای استفاده از آن است.

اگر تمایل چندانی به پوشیدن کت و شلوار ندارید و در آن‌ها راحت نیستید، می‌توانید به این استایل به چشم یک گزینه جایگزین مناسب نگاه کنید و با ترکیب کردن لباس‌های مناسب بایکدیگر در این استایل، همچنان ظاهر جذابی برای دورهمی یا مهمانی‌های دوستانه، برای خودتان ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *