در این مقاله ما به ترندهای جدید استایل مردانه زمستانه، راهنمای کروم برای استایل زمستانه مردانه، پیشنهاد فشن شوها برای استایل مردانه جذاب و لباس های اساسی استایل مردانه زمستانه می‌پردازیم.

 ترندهای جدید استایل مردانه زمستانه 

یکی از ترندهای جدید زمستان ۲۰۲۳ بازگشت مجدد استایل‌های لایه‌ای است که آقایان در این مدل ست می‌توانند مدل‌های متنوعی از لباس‌های مردانه را برای ایجاد یک استایل برجسته، خاص و منحصر‌به‌فرد بایکدیگر ترکیب کنند. البته فراموش نکنید که در این استایل مردانه زمستانه رنگ‌ها حرف اول را می‌زنند و شما با ایجاد یک تناسب رنگی مناسب میان لباس‌های خود، ظاهر متمایزی برای استایل خود ایجاد کنید.

یکی از بهترین استایل‌های مردانه لایه‌ای زمستانه را می‌توانید بر تن زک افرون (هنرپیشه آمریکایی) و سایر بازیگران جوان هالیوودی مشاهده کنید. استایلی که در آن یک تیشرت ساده مردانه به عنوان لایه ابتدایی، یک پیراهن مردانه، ژاکت یا بافت به عنوان لایه میانی و یک کت یا پالتو به عنوان لایه پایانی همراه با یک شلوار جین یا کتان کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

ترند دیگر زمستان ۲۰۲۳، رفتن به سراغ کفش‌های چرم مردانه به جای اسنیکرها و کفش‌های کتانی است. در طی سال‌های گذشته، بسیاری از آقایان خواهان ایجاد حالتی کژوال برای استایل خود در فصول مختلف بودند؛ اما امسال به لطف بازگشت استایل لایه‌ای، ترند و موج تازه‌ای برای استفاده از بوت‌ها و انواع کفش‌های چرمی مردانه شکل گرفت و استایل مردانه زمستانی کمی از سبک کژوال فاصله گرفت.

کفش‌هایی که رویه چرمی مقاوم و زیره لاستیکی محکم و مقاوم دارند که از خیس شدن پا جلوگیری می‌کنند و از جمله کفش‌های مناسب برای ست زمستانی هم می‌توان به بوت‌های چلسی اشاره کرد.

زمستان ۲۰۲۳ دوباره کت‌وشلوارهای مردانه را احیا کرد و این لباس‌های مردانه با حضور در استایل‌های زمستانه جدید، چشمان زیادی که آمادگی دیدن آن‌ها را نداشتند به خود خیره کرد. در این استایل پولیورها، بافت‌ها یا انواع پیراهن مردانه در زیر و کفش‌های آکسفورد چرمی در پاها، استایل‌های زمستانی برای آقایان ایجاد می‌کردند.

 راهنمای کروم برای استایل مردانه زمستانه 

با آغاز فصل زمستان، بسیاری از آقایان سریعا به سراغ سویشرت‌ها، پالتوها و سایر بالاپوش‌های ضخیم مردانه می‌روند؛ اما در این میان پوشیدن برخی لباس‌ها، می‌تواند استایل مردانه زمستانه شیکی برای آن‌ها به ارمغان آورد. پیشنهاد ما انتخاب یک مدل از پلیور و بافت مردانه است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها ست لباس زمستانه جذابی برای خودتان ایجاد کنید.

این مدل لباس‌های مردانه از تنوع رنگ و طرح زیادی دارند و شما می‌توانید باتوجه به سلیقه خود، مدل مناسبی را انتخاب کنید. به عنوان مثال پلیورهای مردانه کروم در رنگ‌های روشن و تیره تولید می‌شوند و بافت‌های این برند ایرانی به اشکال مختلفی مانند یقه هفت، یقه گرد، ساده و ژیله بافت (دارای دکمه از جلو) تولید می‌شوند.

یکی از پلیورهای شیک این برند هم پلیور جلو باز است که برای یک استایل مردانه زمستانه، انتخاب هوشمندانه‌ای خواهد بود. چرا که این مدل لباس مردانه به خوبی با انواع شلوارها برای یک استایل زمستانی شیک ست می‌شود. استایل این محصول اسلیم فیت بوده و اگر آن‌ها را در استایل زمستانی خود با یک کت تک یا کاپشن ست کنید، استایل شما ظاهر خیره‌کننده‌ای پیدا می‌کند.

برای خرید این محصول از برند ایرانی کروم هم می‌توانید به سایت این برند مراجعه کنید و با انتخاب رنگ و طرح دلخواه خود، یک قطعه مهم را به پازل استایل زمستانه خود اضافه کنید.

 پیشنهاد فشن شوهای معروف برای استایل مردانه زمستانه جذاب 

در یکی از فشن شوهایی که اخیرا در شهر میلان ایتالیا برگزار شد، برندهای مختلفی آخرین دستاوردهای خود در صنعت مد آقایان را به نمایش گذاشتند و پس از پایان این مراسم، مدل‌های متنوعی از لباس‌های مردانه جذاب به عنوان اجزای مهم استایل مردانه زمستانه معرفی شدند که در ادامه به تعدادی از این لباس‌ها اشاره خواهیم کرد.

کت تک‌های بلند که در این مراسم بازگشت شکوهمندانه‌ای به صنعت مد آقایان داشتند، به عنوان اولین لباس مردانه معرفی شدند که استفاده از آن‌ها در استایل‌های زمستانی یا پاییزی می‌تواند ظاهر شیک و جذابی برای آقایان به ارمغان آورد.

شلوارهای بگ هم در جایگاه دوم قرار گرفتند و لباس‌های مردانه لقب گرفتند که استفاده از آن‌ها در استایل زمستانی مردانه می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد.

جایگاه سوم هم به جاگرها رسید و به نوعی این مدل شلوارها که اسم آن‌ها پیشتر از سال ۲۰۲۰ بر سر زبان‌ها افتاده بود، بار دیگر توانست جایگاه سابق خود در کمد لباس آقایان را به دست آورد و به عقیده بسیاری از کارشناسان صنعت مد، بازگشت شکوهمندانه‌ای به استایل‌های زمستانه مردانه داشته باشد.

 لباس های اساسی استایل مردانه زمستانه 

شاید به دلیل شرایط آب‌وهوایی خاص این فصل از سال، بتوان گفت که اساسی‌ترین لباس مردانه در استایل‌های مناسب این فصل، ژاکت‌ها یا پافرها باشند. چون یک استایل زمستانی باید به خوبی از نفوذ سرما به بدن شما جلوگیری کند؛ بنابراین لباس مردانه‌ای در این آزمون موفق خواهند بود که ضخیم باشند و درعین حال به خوبی با سایر لباس‌های مردانه ترکیب شوند و استایل ظاهری جذابی برای شما ایجاد کنند.

پس باتوجه به این موضوع، ژاکت‌ها و پافرها را باید به عنوان یکی از اساسی‌ترین لباس‌ها در استایل مردانه زمستانه بدانیم. در مواقعی هم کمی از شدت سرمای کاسته می‌شود، صحنه برای خودنمایی هودی‌های مهیا می‌شود. اگر چه این مدل لباس‌های مردانه به اندازه پافرها ضخیم نیستند؛ اما ست لایه‌ای آن‌ها با دیگر لباس‌های مردانه، می‌تواند ایده جذابی برای ایجاد یک استایل زمستانی گرم و درعین حال جذاب برای آقایان باشد.

پیراهن‌های پشمی هم به خوبی می‌توانند از پس ایفا نقش مکمل در استایل‌های زمستانه مردانه بربیایند و با حضور در یک استایل زمستانی لایه‌ای می‌توانند، جذاب‌ترین و شیک‌ترین استایل‌های ظاهری را برای آقایان به ارمغان آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *