ترکیب شلوار جین و پیراهن مردانه به ظاهر ساده‌ترین استایل مردانه است.
اگر این دو لباس به درستی با یکدیگر ترکیب شوند، استایلی شبیه به برخی از هنرپیشه‌های معروف هالیوودی برای آقایان به ارمغان می‌آورند. درغیر این صورت استایل آن‌ها ظاهر ناهماهنگ و عجیبی پیدا خواهند کرد.
البته برخی آقایان با پوشیدن انواع پولوشرت‌ها و تیشرت‌ها همراه با شلوار جین، بار سنگین انتخاب پیراهن مناسب برای ست کردن با شلوار جین را از روی دوش خود بر می‌دارند.

اما ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در خصوص نحوه ست کردن صحیح این دو مدل لباس مردانه به شما عزیزان ارائه کنیم تا استایل شما حاصل از ترکیب شلوار جین و پیراهن مردانه ظاهر شیک و جذابی داشته باشد. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

با شلوار جین این مدل پیراهن ها را بپوشید

پیش از هر اقدامی، بهتر است بدانید می‌خواهید از ترکیب آن با شلوار جین چه استایلی داشته باشید و برای حضور در چه موقعیتی می‌خواهید آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا استایل ظاهری شما میزان جذابیت و هماهنگی مطلوبی برای شما به ارمغان آورد.

پس پیشنهاد می‌کنیم اگر:

به دنبال ایجاد یک استایل کژوال یا رسمی هستید؟

پیراهن دکمه‌دار را با شلوار جین مورد علاقه خود ست کنید. البته فراموش نکنید که در این استایل شلوار جین شما نباید زاپ‌دار یا حالت بگی و گشاد داشته باشد؛ بنابراین بهتر است در این استایل، شلوار جین مورد علاقه خود را از میان شلوارهای جین راسته انتخاب کنید. ضمنا اگر در این استایل پیراهن دکمه‌دار شما سفید رنگ باشد، استایل شما ظاهر کلاسیک‌تری پیدا می‌کند.

برای اینکه استایل شما ظاهر کژوال داشته باشد، پیراهن خود را خارج از شلوار قرار بدهید و آستین‌های آن را به بالا تا کنید. درغیر این صورت برای استایل رسمی‌تر پیراهنتان را داخل شلوار جین قرار بدهید؛ اما همچنان آستین‌های آن را تا خورده نگه دارید.

البته بسته به سلیقه خودتان هم می‌توانید لباس‌های دیگری مانند بلیزر و کفش‌های کژوال را به این استایل اضافه و جذابیت استایل خود را بیشتر کنید.

نمی توانید رسمی یا کژوال بودن پیراهنی را تشخیص بدهید؟

راهکار ساده برای تشخیص کژوال یا رسمی بودن یک پیراهن، دقت به جزئیات این مدل لباس مردانه است. چون اگر یک پیراهن مردانه جزئیات بیشتری داشته باشد، حالت کژوال‌تری پیدا می‌کند.

به عنوان مثال پیراهن‌های مجلسی مردانه از جمله لباس‌های مردانه هستند که تشخیص کژوال یا رسمی بودن آن‌ها کمی دشوار خواهد بود؛ اما با استفاده از این راهکار شما به راحتی می‌توانید، رسمی یا کژوال بودن پیراهن مجلسی خود را تشخیص دهید.

پیراهن‌های مجلسی از جمله لباس‌های مردانه هستند که اگر با شلوارهای جین تیره یا مشکی رنگ ترکیب شوند، استایل شما ظاهر شیک و جذابی خواهد داشت. به‌علاوه در این استایل تفاوتی نمی‌کند که پیراهن مجلسی خود را کاملا داخل شلوار جین یا بخشی از آن را داخل و بخش دیگر را بیرون از شلوار جین خود قرار بدهید، استایل شما ظاهر کژوال خواهد داشت.
برای تکمیل استایل خود هم می‌توانید از بوت‌ها یا کفش‌های اسنیکرز نیز استفاده کنید.

پیراهن طرح دار یا چاپ دار مسئله این است!

اغلب آقایان با پوشیدن این مدل پیراهن‌ مردانه قصد دارند تا سبک مورد علاقه خود را به استایلشان اضافه کنند. اما در خصوص استفاده از پیراهن طرح‌دار یا چاپ‌دار با شلوار جین همیشه به خاطر داشته باشید که میان طرح پیراهن و شلوار جین شما، باید هماهنگی مناسبی وجود داشته باشد. به عنوان مثال اگر پیراهن طرح‌دار روشن رنگ با الگوی ریز می‌پوشید، بهتر است شلوار جین تیره رنگ و ساده‌ای را با آن ترکیب کنید.

پیراهن آکسفورد یار همیشگی شلوار جین

یکی از کلاسیک‌ترین لباس‌های مردانه، پیراهن آکسفورد دکمه دار است. این مدل پیراهن‌ها به خوبی با بسیاری از شلوارهای مردانه ست می‌شوند و اگر رنگ‌هایی مانند آبی روشنی یا سفید کلاسیک پیراهن آکسفورد دکمه دار را با شلوار جین ترکیب کنید، استایل شما ظاهر مناسبی خواهد داشت.

همچنین استایل شما حاصل از ترکیب این پیراهن و شلوار جین، برای حضور در موقعیت‌های مختلف از غیررسمی گرفته تا رسمی و حرفه‌ای بسیار مناسب خواهد بود.

چه رنگ شلوار جین با چه استایلی را انتخاب کنیم؟

بعد از انتخاب یک پیراهن مناسب برای ست کردن با شلوار جین، حالا نوبت به این می‌رسد تا استایل و رنگی از شلوار جین انتخاب کنید که جلوه جذاب‌تری به ترکیب این شلوار مردانه با پیراهن می‌بخشد. به عنوان مثال جین بگ، اسکینی و راسته از جمله شلوارهایی هستند که شما می‌توانید همراه با پیراهن مردانه به تن کنید.

اما اگر پیراهن خود را با شلوار جین بگ ست کنید، استایل شما ظاهری نامتناسب خواهد داشت و با ترکیب جین اسکینی با پیراهن هم همین اتفاق رخ می‌دهد. ولی با پوشیدن جین راسته همراه با پیراهن، هم استایل شما ظاهر مناسبی خواهد داشت و هم نه زیاد گشاد و نه زیاد تنگ به‌نظر می‌رسد.

در خصوص انتخاب رنگ شلوار جین هم باید به این نکات اشاره کنیم که:

  • پیراهن تیره یا مشکی رنگ مردانه را با جین آبی روشن رنگ ست کنید.
  • با پیراهن چهارخانه سبز رنگ، شلوار جین آبی رنگ بپوشید و اگر می‌خواهید رنگ تیره شلوار جین مانند طوسی تیره را امتحان کنید، پیراهن چهارخانه شما هم باید تیره و ترجیحا طوسی رنگ باشد.
  • از ست جین آبی تیره رنگ و پیراهن سفید هرگز غافل نشوید.
  • شلوار جین اسلیم فیت آبی رنگ خود را با پیراهن آبی آسمانی رنگ ست کنید.

به عنوان مثال برای یک استایل روزمره پیشنهاد فروشگاه لباس کروم به شما، استفاده از ترکیب پیراهن چهارخانه مردانه طوسی رنگ با کفش چرم مردانه اسنیکرز و شلوار جین طوسی تیره رنگ است.

سخن پایانی

در انتهای این مقاله از سایت فروشگاه کروم، همیشه به خاطر داشته باشید که می‌توانید در انواع استایل‌های مردانه از شلوار جین استفاده کنید و تنها با جایگزین کردن گزینه‌هایی با یکدیگر، استایل خود را از کژوال به رسمی و بالعکس تغییر دهید. ضمنا انتخاب رنگ و اندازه مناسب در خصوص این مدل شلوار مردانه بسیار اهمیت دارد و برای اینکه شما در شلوار جین خود، خوب به‌نظر برسید، باید به این فاکتورهای اهمیت دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *