با شلوار کتان مردانه چه پیراهنی بپوشیم؟

داشتن استایلی خنک در گرمای تابستان

در این مقاله قرار نیست از کلیشه‌هایی مانند شلوار کتان چیست، بیشتر آقایان در هنگام ست کردن این مدل شلوار با دیگر پوشاک مردانه به چه مشکلاتی دچار می‌شوند و مواردی از این دست صبحت کنیم و خیلی مستقیم به این موضوع می‌پردازیم که همراه با شلوار کتان مردانه به سبب داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فرد، چه لباس‌هایی بپوشید تا استایل شما، ظاهر شیک و جذاب دلخواهتان را داشته باشد.

یکی از ویژگی‌های جالب شلوار کتان این است که هوا به خوبی از داخل آن عبور می‌کند و این شلوار می‌تواند در کنار دیگر لباس‌های شما به خوبی نقش یک عنصر مکمل را ایفا و به استایل ظاهری شما جذابیت بیشتری اضافه کند.

البته سازگاری این مدل شلوار با انواع مختلفی از استایل‌های مردانه و سادگی ست کردن آن با دیگر لباس‌ها، ممکن است این ذهنیت را در شما ایجاد کند که اگر آن را در هر استایلی به تن کنید، استایل شما ظاهر شیک و جذابی خواهد داشت؛ اما در ادامه به عنوان یک راهنما اصول ساده‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد تا استایلتان حاصل از ترکیب شلوار کتان با دیگر لباس‌های مردانه، جذاب‌ترین ظاهر ممکن را داشته باشد.

پیراهن مناسب شلوار کتان

ست کردن شلوار کتان مردانه با دیگر لباس ها چه اصولی دارد؟

اصل اول و ساده ست کردن شلوار کتان با دیگر لباس‌های مردانه، پوشیدن یک تیشرت ساده مشکی یا سفید رنگ و یک جفت کفش کتانی سفید، همراه با این مدل شلوار مردانه است.

به‌علاوه شلوار کتان در انواع استایل‌های رسمی، غیررسمی و روزمره کاربرد دارد؛ پس براساس این ویژگی، اصل دیگری که باید در مورد ست کردن شلوار کتان با دیگر لباس‌های مردانه رعایت کنید، انتخاب لباسی مناسب که ترکیب آن با این شلوار، استایل شیک و جذابی برای شما به ارمغان می‌آورد. البته دقت داشته باشید که در تمام این استایل‌ها یک هماهنگی مناسب میان لباس‌های شما وجود داشته باشد.

برای داشتن یک استایل خنک تابستانی می توانیم شلوار کتان را با هر لباسی ست کنیم؟!

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، اینکه هوا به خوبی از این مدل شلوار مردانه عبور می‌کند و شلوار کتان در مقایسه با سایر شلوارهای مردانه، پارچه نازک‌تری دارد، به تنهایی باعث نمی‌شود تا پوشیدن آن در هر ترکیب لباسی، استایل خنکی برای شما به ارمغان آورد و برای داشتن این استایل در ادامه پیشنهادهای جذابی به شما ارائه خواهیم داد.

البته از آنجایی که این مدل شلوار مردانه در رنگ‌های متنوعی توسط تولیدکنندگان پوشاک مردانه به بازار عرضه می‌شود، بسیاری از آقایان ممکن است به هنگام انتخاب مناسب‌ترین رنگ دچار مشکل شوند و از بین رنگ‌های مشکی، آبی یا سفید این مدل شلوار مردانه، نتوانند گزینه ایده‌آل خود را انتخاب کنند؛ اما در اینجا باید بگوییم که صبر داشته باشید. چرا؟ چون به زودی این مشکل را رفع می‌کنیم.

اگر طرفدار لباس‌های روشن رنگ هستید، ترکیب شلوار کتان سفید مردانه با یک پیراهن آبی دکمهدار مردانه و یک جفت کفش کالج و کمربند قهوه‌ای رنگ به عنوان اکسسوری، گزینه‌ای است که برای حضور در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی روزهای گرم تابستانی، به خوبی می‌تواند نظر شما را جلب کند.

به‌علاوه طرفداران استایل‌های کژوال و روزمره می‌توانند در ست خود با شلوار کتان مردانه، می‌توانند رنگ‌های مختلف را برای رسیدن به یک استایل کژوال تابستانی جذاب امتحان کنند.

به عنوان مثال پوشیدن یک شلوار کتان قهوه‌ای رنگ همراه با یک تیشرت اسلیم فیت کرم – قهوه‌ای و یک جفت کفش اسنیکر، کالج یا بوت، استایلی برای شما به ارمغان می‌آورد که در یک دورهمی دوستانه، چشم اطرافیانتان را به خود خیره می‌کند.

یعنی پاییز و زمستان شلوار کتان نپوشیم؟

ویژگی عبور هوا از این مدل شلوار مردانه فقط مختص مدل‌های نازک‌تر آن است و مدل‌های دیگری از شلوار کتان وجود دارد که با ضخامت بیشتر، از نفوذ سرما به بدن شما جلوگیری می‌کنند و در ماه‌هایی از سال مانند پاییز و زمستان که دمای هوا به میزان زیادی کاهش پیدا می‌کند، بدن شما را گرم نگه می‌دارد.

فروشگاه لباس کروم در کالکشن پاییز و زمستان لباس‌های مردانه خود مدل‌هایی از شلوار کتان مردانه در اختیار آقایان قرار داده است که ضخامت بیشتری دارند و برای ایجاد استایل‌های شیک و جذاب در این فصل گزینه‌های مناسبی به حساب می‌آیند. همچنین با مراجعه به سایت فروشگاه لباس کروم شما مدل‌های متنوعی از این محصول را می‌توانید مشاهده و مطابق سلیقه خود محصولات مورد نظرتان را انتخاب کنید.

با شلوار کتان مردانه چه مدل پیراهن هایی بپوشیم؟

زمانی که پیراهن سفید دکمه دار با اغلب لباس‌های مردانه ترکیب می‌شود، استایل شما حاصل از این ترکیب، ظاهر شیک و جذابی خواهد داشت؛ بنابراین اولین راهکار برای داشتن یک ست شیک و جذاب، پوشیدن شلوار کتان همراه با پیراهن سفید دکمه‌دار مردانه است. البته اگر در این ترکیب، پیراهن دکمه‌دار شما مشکی رنگ باشد و آن را داخل شلوارتان قرار دهید، استایل شما ظاهر فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند.

اگر تمایل زیادی به فاصله گرفتن از استایل‌های مرسوم دارید، پیشنهاد ما به شما، ایجاد یک استایل مردانه منحصربه‌فرد با ترکیب یک پیراهن طرح‌دار با شلوار کتان است. این استایل تمام آنچه که شما برای داشتن ظاهری خاص نیاز دارید را فراهم می‌کند. البته اضافه کردن یک بلیزر به این ترکیب، جذابیت استایلتان را دو چندان می‌کند، پس از آن غافل نشوید.

سخن پایانی

در انتهای این مقاله از بلاگ فروشگاه کروم، باید به این نکته مهم اشاره کنیم که به عقیده بسیاری از کارشناسان صنعت مد، جذاب‌ترین استایل‌ها تنها با رعایت نکاتی ساده هم به وجود می‌آیند و تنها موضوعی که شما باید به آن توجه ویژه داشته باشید، لباس‌هایی را با یکدیگر ترکیب کنید که هماهنگی و تناسب مناسبی وجود داشته باشد.

پس با توجه به این موضوع شما اگر به دنبال زیبایی هستید، باید آن را در ساده‌ترین استایل‌ها جستجو کنید. چون اگر زمان زیادی به پیدا کردن، لباس‌های مناسبی برای ترکیب کردن با یکدیگر اختصاص بدهید، منصفانه بخواهیم به آن نگاه کنیم، شما وقت خود را هدر داده‌اید.

مشاهـده و مقایـسه انـواع شلوار کتان مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *