با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان، انتخاب بوت و نیم بوت مردانه و زنانه بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. متاسفانه عدم آگاهی در انتخاب و خرید بوت و نیم بوت همواره خریداران را در هنگام خرید به تردید می‌اندازد. از این رو بلاگ کروم در این بخش که یک راهنمای خرید بوت و نیم بوت مردانه و زنانه است، قصد داریم هر آن چه که در خصوص خرید این پاپوش‌های زمستانی، نیاز است را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید انتخاب درست و مناسبی را انجام دهید.

چه نکاتی را باید در هنگام خرید بوت و نیم بوت مورد توجه قرار دهیم؟

توجه به نکات زیر در هنگام خرید بوت و نیم بوت مردانه و زنانه می‌تواند خرید مناسبی را برای شما به همراه داشته باشد. این پاپوش‌ها قرار است پاهای شما را در فصول سرد سال، گرم نگه دارند و از خیس شدن آن ها در روزهای بارانی جلوگیری نمایند، به همین منظور انتخاب درست و مناسب بوت و نیم بوت بسیار حائز اهمیت است.

  • توجه به جنس بوت و نیم بوت:

برای آن‌که بوت و نیم بوت‌های مردانه و زنانه بتوانند در فصول سرد سال از پاهای شما در برابر سرما و بارندگی محافظت کنند، لازم است از جنس خوبی برخوردار باشند. در میان انبوهی از مواد اولیه‌ای که برای بوت و نیم بوت‌های مردانه و زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد، چرم طبیعی بهترین جنس است.

چرم، عایق حرارتی است و به این منظور استفاده از آن در بوت و نیم بوت ها می تواند مانع از نفوذ سرما به داخل شود و در نتیجه پاهای‌تان کمتر احساس سرما می‌کند. همچنین علاوه بر عایق حرارتی، مقاومت بالایی از خود در برابر نفوذ آب خواهند داشت.

  • به دوخت بوت و نیم بوت توجه کنید:

همواره خریداران بوت و نیم‌های مردانه و زنانه با توجه به دوخت و درزهای آن، از خرید امتناع می‌کنند. توجه به دوخت و درزهای آن یکی از اصلی‌ترین دلایل نارضایتی خریداران این محصول است که در هنگام خرید باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید.

نامناسب بودن درزهای موجود بر روی بوت و نیم بوت‌ها سبب می‌شود تا به مرور زمان، آب به داخل بوت نفوذ کند. تولیدکنندگان برتر بوت و نیم بوت‌های مردانه و زنانه عموما از دوخت دولایه و همچنین بسیار محکم و ضخیم استفاده می کنند تا مانع از ورود آب به داخل بوت و افزایش طول عمر آن شود.

  • رنگ های خنثی و تیره را انتخاب کنید!

رنگ‌های کلاسیک و تیره همچون مشکی و قهوه‌ای از مقبولیت عمومی بیشتری در میان مردم برخودار است و اکثر تولیدکنندگان بوت و نیم بوت‌های مردانه و زنانه اقدام به تولید آن‌ها با توجه به طیف رنگی خنثی و تیره می‌کنند اما این به آن منظور نیست که طیف رنگی دیگری برای بوت و نیم بوت مورد استفاده قرار نمی‌گیرد!

  • پا در داخل بوت و نیم بوت های مردانه و زنانه به هیچ عنوان حرکت نکند.

این مورد می‌تواند یکی از مهمترین نکته‌ها در خصوص راهنمای خرید بوت و نیم بوت مردانه و زنانه باشد. بوت و نیم بوت انتخابی خود را بپوشید و بندهای آن را نبندید، انگشت اشاره خود را از قسمت پاشنه درون کفش کنید. چنانچه با ورود انگشت به درون کفش، پا دیگر هیچ حرکتی نداشت، این بوت و نیم بوت مناسب شما خواهد بود.

  • بوت و نیم بوت های پاشنه دار مناسب هستند؟

برای آقایان، انتخاب و خرید بوت و نیم بوت مردانه پاشنه دار اهمیت ندارد اما در خصوص بوت و نیم بوت زنانه، انتخاب پاشنه قابل توجه است. برای خانم‌ها بهتر است بوت و نیم بوت‌های زنانه‌ای که پاشنه آن‌ها کمتر از 2 سانتی متر است، استفاده شود در غیر این صورت راه رفتن برای شما کمی سخت خواهد بود.

  • راحتی پای شما در اولویت است!

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید بوت و نیم بوت مردانه و زنانه باید به آن توجه داشته باشید، راحتی پای شماست. شما قرار است برای مدتی طولانی در طول روز بوت و نیم بوت را بپوشید، با این حال اگر پای شما احساس راحتی در آن نداشته باشد، به زودی آن را تعویض خواهید کرد.

  • قوزک پا تحت فشار قرار نگیرد!

قوزک پای شما به هیچ عنوان در هنگام پوشش بوت و نیم بوت، نباید تحت فشار قرار بگیرد. این مسئله در بلند مدت می تواند باعث ایجاد درد های موضعی شود.

  • زیره بوت و نیم بوت شما باید مقاوم باشد.

بسیاری از بوت‌هایی که در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید از زیره‌های ضخیم، محکم و درعین ‌حال دنده‌ای برخوردار باشند تا مانع از ورود آب به درون بوت و همچنین لیز خوردن بر روی سطوح لغزنده شوند.

چطور می‌توانیم اقدام به خرید بوت و نیم‌بوت کنیم؟

برای تهیه این پاپوش‌های گرم و زیبای مناسب فصول سرد سال می توانید به بخش “خرید بوت و نیم بوت” از وبسایت کروم مراجعه کنید تا با انواعی از بوت و نیم بوت‌های مردانه در انواع و رنگ‌بندی مناسب، مواجه شوید. اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی پیش از خرید داشتید، از طریق خطوط ارتباطی با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *