اگر از علاقه مندان به دنیای مد و فشن هستید و به دنبال طرح ها و رنگ های متنوع برای استایل پاییز و زمستان در سال ۲۰۲۲ می گردید این مقاله از وبلاگ کروم، مخصوص شما است.

هر آن چه که باید در خصوص ترکیب مد و استایل پاییز و زمستان در سال ۲۰۲۲ بدانید!

فصل پاییز و زمستان میزبان تنوع رنگ و طرح های بی نظیری در دنیای مد است. در این فصول شما به سادگی می توانید پوشش های متنوعی را در ترکیب های رنگی متفاوت ایجاد کنید تا بیش از پیش استایل شما خاص و جذاب دیده شود. در ادامه این مقاله به بررسی نکاتی که در رابطه با استایل پاییزه و زمستانه لازم است به آنها توجه کنید خواهیم پرداخت.

محبوب ترین رنگ های پاییزی

ترکیب رنگی برای ایجاد استایل متفاوت در فصل پاییز 2022 دستخوش تغییرات گسترده ای شده است. برای برخورداری از استایل گرم پاییزی می توانید از سایه های گرم همچون ترکیب نارنجی و صورتی و یا از ترکیب رنگ های سرد همانند سبز و آبی استفاده کنید. از محبوب ترین رنگ های پاییزی مردانه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • رنگ قرمز تیره یا بورگوندی
  • رنگ پرتقالی و طلایی سوخته
  • قهوه ای ها
  • سبز زیتونی
  • آبی تیره و دریایی

دنیای مد و فشن در پاییز و زمستان 2022 چه ترکیب هایی را می پسندد؟

دنیای مد و فشن همواره در حال تغییر است، این تغییرات در سال 2022 نیز به چشم می خورد و استایل های متفاوتی را برای لباس مردانه می توان در این فصل دید.

استایل جین، پاییز و زمستان 2022

استایل های جین همواره پای ثابت دنیای مد و فشن است اما هر از گاهی کم رنگ می شوند. این بار در سال 2022 مجدد این سبک از پوشش، ترند و محبوب شده است. اگر بتوانید ترکیب شلوار جین و لباس جین را بایکدیگر به خوبی ست نمایید، استایلی خیره کننده خواهید داشت.

استایل چرم، پاییز و زمستان 2022

انواع البسه چرم همچون کفش، کت، پالتو و سایر موارد دیگر از پوشش های محبوب پاییزی و زمستانی سال 2022 هستند که ترکیب آن ها می تواند استایلی خیره کننده را به شما هدیه دهد.

استایل اسپرت، پاییز و زمستان 2022

یکی از محبوب ترین ترند های پاییزی، لباس اسپرت است. انواع پوشش مختلف در استایل  اسپرت همچون انواع شلوار های اسلش، هودی و سایر موارد دیگر می تواند جذابیت خیره کننده ای را در این فصل به شما ارائه دهد.

پلیور و بافت مردانه مناسب فصل پاییز و زمستان

بافت های مردانه را می توان به همراه ترکیب رنگی متفاوتشان در دسته محبوب ترین البسه در دنیای مد و استایل پاییز و زمستان مردانه 2022 قرار داد. بافت هایی از جنس مخمل کبریتی، بافتنی‌ های پشمی و حتی مخمل یا جیر مناسب ترین انتخاب برای این فصل خواهند بود که به سادگی قدرت ترکیب با سایر پوشش را به شما ارائه می دهند. برای تهیه این پوشش می توانید به بخش ” خرید پلیور و بافت مردانه” از فروشگاه اینترنتی کروم مراجعه کنید.

کاپشن، ژیله و سویشرت  پاییزی و زمستانی مردانه

کاپشن، ژیله و سویشرت از دیگر پوشش های دنیای مد و فشن مناسب فصل پاییز و زمستان هستند. توصیه می کنیم برای انتخاب آن ها از رنگ های زیتونی، آجری، یا قهوه‌ای روشن بهره ببرید تا بتوانید به سادگی استایل خود را با پوشش های دیگر ست کنید. برای تهیه این محصولات نیز می توانید به بخش “خرید کاپشن، ژیله و سویشرت ” از وبسایت کروم مراجعه کنید تا تنوع بی نظیری از کاپشن، ژیله و سوئیشرت های مردانه را مشاهده کنید.

پالتو مردانه پاییزی و زمستانی سال 2022

با نزدیک شدن به فصل سرما، آقایان شیک پوش برای ایجاد استایل رسمی به دنبال تهیه و خرید پالتو هستند. ترکیب رنگی پالتوها عموما به رنگ های مشکی، قهوه ای و کرم است توصیه می کنیم حتما از پالتوی مردانه و کفش چرم به همراه یک شال گردن مردانه استفاده کنید تا جذابیت استایل شما دو چندان شود.

اکسسوری های مناسب در دنیای مد و استایل پاییز و زمستان در سال ۲۰۲۲

اکسسوری ها جزو جدای ناپذیر استایل های رسمی، غیر رسمی، کژوال و اسپرت هستند که هر ساله در دنیای مد و فشن شاهد استفاده از آن ها برای جذابیت بیشتر در نوع پوشش، هستیم. نکته ای که در انتخاب اکسسوری باید به آن توجه داشته باشید این است که اکسسوری هایی را انتخاب کنید که هارمونی رنگی آن با کل استایل شما هماهنگی داشته باشد.

از محبوب ترین انواع اکسسوری مردانه در دنیای مد و فشن سال 2022 می توان به انواع شال گردن مردانه، کمربند و ساسبند مردانه، کیف مردانه و سایر موارد اشاره نمود که بسته به نوع پوشش، انتخاب آن ها متفاوت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *