ست کردن لباس‌ها با یکدیگر ممکن است از آنچه به نظر می‌رسد سخت‌تر باشد؛ زیرا باید مدل‌های مختلف پوشاک‌های خود را در نظر داشته باشید و بر اساس رنگ‌بندی آن‌ها برای ست کردن و پوشیدن مناسب‌ترین آن‌ها اقدام فرمایید. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که آقایان برای ست کردن لباس با آن سر و کار دارند و نمی‌توانند مناسب‌ترین آن‌ها را برای پوشیدن برگزینند، انتخاب کفش و شلوار مناسب است به‌طوری که نهایت هماهنگی ایجاد شود. در این مقاله که توسط کارشناسان ما در برند کروم برای شما عزیزان مهیا شده بود به بررسی موضوع نحوه ست کردن کفش با شلوار برای آقایان خواهیم پرداخت.

ست کردن کفش با شلوار کتان مردانه

شلوار کتان یکی از پر استفاده ترین و محبوب‌ترین انواع شلوارها به‌حساب می‌آید که علاوه بر کیفیت مناسب، تن خور بسیار خوبی را نیز در پا دارد. در نظر داشته باشید با توجه به تنوع بسیار بالایی که شلوارهای کتان دارند و می‌توان اکثر مدل‌های آن را با انواع لباس‌های خود ست کرد و پوشید، می‌توانید مدل‌های مختلفی از کفش را نیز همراه با این شلوار بپوشید و استایل‌های مختلف در سبک‌های متفاوت را تجربه کنید.

برای آشنایی با اصول ست کردن کفش با شلوار مردانه کتان در قدم اول باید به دم پای شلوار کتان مورد نظر توجه داشته باشید. در صورتی که دم پای شلوار شما تنگ باشد، کفش کالج مردانه انتخاب مناسبی برای ست کردن با آن است. در نظر داشته باشید که برای جلوه بهتر می‌توانید از جوراب‌های مخصوص کفش کالج استفاده کنید تا کفش به‌خوبی نمای خود را در پا نشان دهد.
درصورتی‌که می‌خواهید با استفاده از شلوار کتان به ست کردن استایل نیمه رسمی بپردازید به‌راحتی می‌توانید این نوع از شلوار را همراه با کفش‌های چرم و براق مردانه بپوشید. برای مثال کفش آکسفورد انتخاب مناسبی برای شما است.

همراه با شلوار کتان علاوه بر موارد ذکرشده می‌توانید بوت و نیم بوت نیز به پا کنید. مثلا بوت و نیم بوت چرم به رنگ هماهنگ با شلوار موردنظر می‌تواند جذابیت خاصی را در استایل شما ایجاد کند و شما همچنین می‌توانید سبک مورد نظر خود را بنا بر سلیقه از رسمی، نیمه رسمی و کژوال بر اساس پالتو و دیگر لباس‌ها تغییر دهید. در ادامه شما را با نحوه ست کردن کفش با شلوار برای آقایان بیشتر آشنا خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

ست کردن کفش با شلوار های کژوال و راحتی

همانگونه که می‌دانید شلوارهای کژوال و راحتی در سال‌های اخیر از محبوبیت بسیار بالایی در میان جوانان برخوردار هستند و می‌توان در محیط‌های مختلف لباس‌های خود را بر اساس آن‌ها ست کرد و سبک جذاب و روزمره‌ای را رقم زد. اصول ست کردن کفش و شلوار مردانه راحتی به نسبت راحت است برای مثال شما می‌توانید برای ست کردن شلوار راحتی و کژوال خود از کفش‌های اسپرت استفاده کنید. کفش‌های برند آدیداس و یا نایکی مناسب‌ترین کفش‌ها را برای ایجاد نهایت هماهنگی با این مدل از شلوار را ایجاد می‌کنند. البته توجه داشته باشید برای داشتن استایل مرتب‌تر لازم است تا جوراب ورزشی و راحتی را همراه با کفش و شلوار راحتی به پا کنید.

نحوه درست ست کردن کفش با کت و شلوار آقایان

برای تجربه روش اصولی ست کردن کفش و شلوار مردانه در سبک کت و شلوار شما عزیزان لازم است تا در ابتدا جنس پارچه و رنگ کت و شلوار را در نظر داشته باشید. برای مثال در صورتی که از کت و شلوار مشکی براق برای ست رسمی خود استفاده کرده‌اید، استفاده از کفش چرم براق مشکی یا قهوه‌ای تیره مردانه می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد کفش‌های آکسفورد بهترین مدل برای ایجاد نهایت هماهنگی با کت و شلوار هستند. در کل برای ایجاد ست کت و شلوار همراه با کفشی خاص لازم است به رنگ و میزان کلاسیک بودن کت و شلوار دقت داشته باشید.

ست کردن کفش با انواع شلوار جین

شلوار جین مردانه پوشاکی است که شما عزیزان می‌توانید ‌آن را با اکثر لباس و کفش‌های خود بپوشید و استایل روزمره و جذابی را داشته باشید. اما در کل قبل از انتخاب ست شلوار و کفش مناسب لازم است تا در قدم اول، مدل شلوار جین را در نظر داشته باشید.

در مدل‌های اسلیم فیت و یا اندامی شما عزیزان می‌توانید از کفش‌های اسپرت گرفته تا کفش کالج و نیم بوت یکی را به دلخواه و بر اساس شرایط آب و هوایی انتخاب کرده و همراه با پیراهن و یا تی شرت مردانه استایل بسیار جذابی را ایجاد نمایید. در صورتی که می‌خواهید از شلوار لی مردانه راسته استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از کفش‌های ساق دار استفاده نمایید.

نحوه ست کردن رنگ شلوار و رنگ کفش

در نظر داشته باشید که روش درست ست کردن کفش و شلوار آقایان در ابتدا توجه به رنگ آن‌ها است. در کل باید برای انتخاب رنگ مناسب کفش و شلوار طیف رنگی را انتخاب کنید که تا حدودی با یکدیگر هماهنگ باشند. لازم به ذکر است که هر چه لباس‌های رسمی‌تری را برای استایل مورد نظر خود مهیا کنید لازم است تا کفش هایی را که انتخاب می‌کنید رسمی‌تر و با رنگ‌های تیره‌تری باشند. شلوار جین یکی از معدود لباس‌هایی است که شما می‌توانید اکثر کفش‌هایی با رنگ خنثی را با آن‌ ست کنید و بپوشید.

در خصوص شلوار کتان نیز باید بدانید که شما باید با توجه به رنگ شلوار، کفش مناسب خود را انتخاب کنید. برای مثال در صورتی که شلوار کتان شما دارای رنگ مشکی تا سرمه‌ای است استفاده از کفش مشکی و قهوه‌ای می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. در صورتی که شلوار کتان به رنگ‌های طوسی و یا قهوه‌ای دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم از کفش‌های کرم، قهوه‌ای و یا مشکی برای ایجاد ست خود استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که با شلوار سفید نیز شما عزیزان می‌توانید کفش‌هایی با رنگ مشکی، سفید و طوسی برای ست کردن با آن انتخاب فرمایید. برای خرید کفش مردانه و خرید شلوار مردانه مناسب با آن می توانید از دسته بندی مربوطه در سایت کروم دیدن کنید.

سخن آخر

در این مقاله که توسط کارشناسان ما در برند کروم برای شما عزیزان مهیا شده بود شما را با راه‌های ست کردن کفش و شلوار مردان آشنا کردیم. دقت داشته باشید که شما عزیزان باید بر اساس سبک پارچه و رنگ شلوار برای انتخاب کفش مناسب اقدام فرمایید. هماهنگی کفش و شلوار اقایان یکی از موضوعاتی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید تا استایل مورد نظر شما جلوه خود را به‌خوبی نمایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *