شلوار مردانه بخش مهمی از یک استایل عادی روزمره را به خود اختصاص می دهد. اگرچه در نگاه اول هیچ شلواری مثل سایر اجزای لباس در نیم تنه بالایی به چشم نمی آید، اما نمی توان از اهمیت انتخاب و خرید شلوار مردانه  درست و کاملا مناسب با فرم و حجم بدن غافل ماند. اگر همیشه اولویت انتخاب و خرید شلوار هایتان بر حسب زیبایی یا مد و ترند های سالانه بوده است، دست نگه دارید و این مطلب را که به بررسی ویژگی ها، قیمت شلوار مردانه و نحوه انتخاب آن می پردازد، مطالعه کنید تا بهترین شلوار مردانه برای خود تهیه نمایید.

 شناخت انواع مدل های شلوار مردانه 

مدل های مختلف شلوار مردانه، خبر از وجود استایل های رسمی، نیمه رسمی  و معمولی یا روزانه به همراه قیمت های گوناگون می دهند. اگرچه در گذشته از این خبر ها نبود. اکثر آقایان ترجیح می دادند برای بسیاری از مراسم یا امور روزمره خود به سراغ کت و شلوار یا شلوار های رسمی و آماده بروند، اما امروزه تنوع در شلوار ها براساس پارچه و رنگ و طراحی ظاهری و کاربرد باعث شده است تا مانند سایر البسه مردانه، دست تان برای خرید شلوار مردانه هم باز باشد. از جمله مدل های مختلف شلوار مردانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. شلوار های پارچه ای
    2. شلوار کتان مردانه
  • شلوار اسپرت مردانه
  • شلوار جاگر مردانه
  • شلوار سه ربعی مردانه
  • شلوار کارگو مردانه

 انتخاب نوع پارچه مناسب شلوار برای ساخت استایل شخصی 

گرایش ها و استایل های مد روز در طول سالهای متمادی دچار تغییرات و نوسانات مختلفی می شوند و این در حالی است که بسیاری از شلوار های مردانه همیشه فارغ از این دسته بندی ها سر جای خود باقی می مانند چون هر از مد نمی افتند و همیشه محبوب می باشند. عاملی که به محبوبیت مدل برخی از شلوار های مردانه دامن می زند و در استایل شخصی بسیاری از آقایان یافت می شود، شلوار های پارچه ای، کتان، پشمی و جین هستند که براساس متریال و پارچه انتخابی همواره پای ثابت ترند های شلوار مردانه هستند. انواع پارچه های مخصوص شلوار مردانه به ترتیب موارد زیر را تشکیل می دهند:

  • پارچه جین
  • پارچه پشمی
  • پارچه کتان
  • پارچه نخی
  • پارچه فلانل
  • پارچه گاباردین
  • و غیره

 کدام نوع شلوار مردانه برای کدام موقعیت مناسب است؟ 

مانند انتخاب یک کت و شلوار شیک برای یک فضای رسمی مثل محل کار انتخاب شلوار مردانه مناسب به همراه پیراهن یا یک کت تک یا سایر اجزای مهم لباس، در چگونه به نظر رسیدن شما نقش بسزایی دارد. 4 سوال اساسی در این زمینه وجود دارد که شما را برای انتخاب شلوار مردانه مناسب یاری می کند؛ چرا؟ چطور؟ چگونه؟ کجا؟ این سوالات براساس موقعیت و ویژگی های شلوار مطرح می شوند. اگر بتوانید برای هرکدام از این سوالات کوتاه پاسخ روشنی براساس شلوار انتخابی تان داشته باشید، می توانید مطمئن باشید که شلوار مردانه مذکور، گزینه مناسبی برای موقعیت مورد نظر شماست. یکی دیگر مهم‌ترین نکاتی که باید در انتخاب شلوار به آن دقت کنید، رنگ آن است. به عنوان مثال خرید شلوار مشکی مردانه که رواج بسیاری دارد، اغلب در محیط‌های رسمی یا مراسم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 نحوه شستشوی شلوار مردانه برای افزایش عمر آن 

اگر تا به حال به آن بخش کوچک سفید رنگ داخل هر لباس (من جمله شلوار مردانه) برای شستن آن دقت نکرده اید توقف کنید و موقع شستشو حتما آن را بررسی نمایید. این بخش بسیار مهم به شما می گوید که شلوار مردانه تان باید با چه درجه گرمایی، چه نوع شوینده ای شسته شود، با چه میزان دمایی اتو شود؟ و آیا می توان آن را در خشک کن انداخت یا بهتر است با دست شسته شود؟همچنین اطلاعاتی در مورد میزان الیاف به کار رفته در پارچه شلوار مردانه مطرح شده است که دید بهتری به شما موقع شستشو می دهد. اگر چنین بخشی در شلوار تان وجود ندارد یا تا به حال از جزئیات مربوط به آن خبردار نبوده اید، ما در اینجا شما را یاری خواهیم کرد تا نحوه شستشو موثر شلوار های مردانه را کشف کنید.

 نحوه ست کردن شلوار مردانه با پیراهن 

بخش جذاب انتخاب و پوشیدن انواع شلوار مردانه مناسب به ست کردن آن‌ها با سایر لباس ها و اکسسوری هایی که انتخاب می کنید مربوط می شود. هر مرد شیک پوشی که از اصول ابتدایی خرید شلوار مردانه و نحوه درست پوشیدن آن خبر دارد به خوبی می داند که توجه به تناسب رنگ ها، طرح های موجود  در سایر لباس ها و هماهنگی آن با شلوار، انتخاب پیراهن مناسب که روی بلندتر به نظر رسیدن یا ایجاد ارتفاع  مناسب برای بالا تنه و پایین تنه اثر می گذارد، تا چه حد می تواند به جذاب تر و نرمال بودن استایل شخصی منجر شود. اگر از این اصول اطلاعاتی ندارید یا می خواهید آنچه می دانید را به روز نگه دارید ما به شما این اصول و قوانین را آموزش خواهیم داد.

 انتخاب سایز مناسب برای شلوار مردانه 

سایز و اندازه مناسب برای بررسی و خرید شلوار مردانه از آنجایی اهمیت پیدا می کند که بدانید براساس شیپ و فرم بدن و حجم آن با در نظر گرفتن بلندی پایین تنه و میزان قرار گیری استاندارد لبه ی شلوار روی کفش و درست ایستادن پل ِشلوار، باید انتخاب خود را انجام دهید. اگر به این موارد یا دست کم یکی از آنها توجه نکنید، خروجی چندان رضایت بخشی نصیب تان نمی شود. به عنوان مثال اگر قد شلوار را در نظر نگیرید یک شلوار بیش از حد بلند یا بیش از حد کوتاه نصیب تان می شود که راحتی و آسودگی یک شلوار آزاد و مناسب را از شما می گیرد.

 شلوار مردانه فیت بپوشیم یا آزاد؟ 

شلوار های مردانه در دو دسته فیت و آزاد تقسیم بندی می شوند که نمی توان عملا یک گروه از آنها را در دسته رسمی و گروه بعدی را در دسته ی غیر رسمی ها و یا نیمه رسمی ها جای داد. یکی از مزایای جالب توجه شلوار های امروزی این است که در یک قالب ویژه نمی گنجند و آپشن های مختلفی دارند. بنابراین باید اهمیت دادن به موقعیتی که شلوار را برای آن انتخاب می کنید به سلیقه شخصی خود و مد و اولویت هایتان نگاهی بیندازید.

 اهمیت توجه به قد شلوار موقع خرید 

از قد شلوار گفتیم اما به طور دقیق تر به آن اشاره نکردیم. قد شلوار یکی از با اهمیت ترین بخش ها برای موجه و استاندارد به نظر رسیدن آن روی بدن است. وقتی قد شلوار بسیار بلند باشد بخش اعظمی از آن روی پا و کفش رها خواهد شد تا جایی که می تواند مانع درست راه رفتن شما شود و البته روی عمر قسمت پایینی شلوار هم تاثیر خواهد گذاشت؛ به هر حال شما نمی توانید منکر نقش ساییدگی و فرسایش کفش و زمین بر روی پارچه شلوار به همراه گرد و غبار شوید. در کنار این مسئله اگر شلوار نامناسبی که از قد تان کوتاهتر باشد انتخاب کنید نه تنها موقع راه رفتن جلب توجه می کند، بلکه موقع نشستن روی صندلی یا خم و راست شدن، شرایط را برایتان دشوار خواهد کرد.

 چگونه شلوار مردانه را با کت و سایر اکسسوری ها ست کنیم؟ 

بخش دیگری از نحوه ست کردن های محبوب مردانه به اکسسوری های هماهنگ با کت ها مربوط می شوند. کت ها تکمیل کننده شلوار ها هستند و با عدم هماهنگی شان چیزی در استایل شما از بین خواهد رفت. مهمتر اینکه اگر بتوانید یک اکسسوری هماهنگ با کت و شلوار مردانه  بیابید، در واقع حق را در ساخت استایل روزمره یا رسمی تان تمام کرده اید.

 نحوه ست کردن کفش مردانه با شلوار مردانه 

کفش ها یکی از نزدیکترین اجزا به شلوار مردانه هستند. جمله ای معروف تحت این عنوان وجود دارد که می گوید: «شخصیت افراد را می توان از روی کفش هایشان حدس زد.» کفش همچنین تکمیل کننده زیبایی شلوار ها به حساب می آیند اگرچه خودشان می توانند زیبایی جداگانه ای به کل تیپ و استایل شما بدهند. حتما تا به حال دیده اید که کفش های قهوه ای را با شلوار جین مردانه یا کفش های مشکی را با شلوار های پارچه ای سرمه ای یا شلوار های خاکستری را با کفش های شیری و کرم و بلوطی رنگ ست می کنند؟ اما آیا تا به حال به دلیل این انتخاب ها فکر کرده اید؟ هر کدام از ست های شلوار مردانه و کفش مردانه قوانین خاص خود را دارد که حتی به جنس پارچه شلوار و کفش هم مربوط می شود!

 کدام نوع شلوار مردانه برای کدام موقعیت مناسب است؟ 

اگر قصد دارید چندین مدل شلوار تهیه کنید و هر کدام از آنها را برای ساخت استایل های رسمی، نیمه رسمی و غیر رسمی استفاده کنید ما این موارد را به شما به صورت جزء به جزء آموزش می دهیم. در واقع انتخاب چند رنگ اصلی و توجه به نوع پارچه به شما کمک می کند تا چند عدد شلوار محدود در کمد خود داشته باشید و در عین حال مردی شیک پوش باشید که امکان تنظیم رنگ ها و طرح های متنوع شلوار های خود را با سایر البسه و پوشاک در فصول مختلف سال دارد.

 چرا باید شلوار مردانه را بر اساس حجم و فرم بدن انتخاب کنیم؟ 

یک فرد با بدن تو پُر را تصور کنید که اقدام به پوشیدن شلواری کوچک می کند یا سایزی کوچکتر از حد معمول انتخاب می کند تا اندام خود را ریز نشان دهد و برعکس ! از طرفی دیگر، جالب است بدانید که بسیاری از آقایان از فرم و حالت بدن خود که شامل ذوزنقه، مثلث، مثلث برعکس یا مستطیلی است خبر ندارند و تنها براساس معیار های قدیمی یا معمولی، اقدام به خرید شلوار مردانه می کنند. اما برای انتخاب شلوار های مردانه باید به این مسئله توجه نمود.

 چرا باید به برند شلوار مردانه موقع خرید اهمیت دهیم؟ 

برند شلوار مردانه روی قیمت شلوار مردانه موقع خرید آن تاثیر می گذارد، کیفیت آن را تحت تاثیر قرار می دهد و کیفیت هم به کارایی و عمر استفاده از شلوار مربوط می شود. نکته ای که ذکر آن در اینجا حائز اهمیت است این مسئله است که برند کروم در تلاش است تا برای تولید انواع و اقسام شلوار های مردانه بهترین کیفیت را با احترام به حقوق مشتری ، با در نظر گرفتن تخفیف ویژه و حمایت از تولید ایرانی را در نظر بگیرد. تیم برند کروم به شما کمک می کنند تا از دیدگاه دیگری به لباس های مردانه و اهمیت انتخاب برند نگاه کنید.

سوالات متداول

 انواع مدل های شلوار مردانه چیست؟ 

  • شلوار لی مردانه
  • شلوار های پارچه ای
  • شلوار کتان مردانه
  • شلوار اسپرت مردانه
  • شلوار جاگر مردانه
  • شلوار سه ربعی مردانه
  • شلوار کارگو مردانه

 انواع پارچه مخصوص شلوار چیست؟ 

  • پارچه جین
  • پارچه پشمی
  • پارچه کتان
  • پارچه نخی
  • پارچه فلانل
  • پارچه گاباردین
  • و …

 چرا باید به برند شلوار مردانه موقع خرید اهمیت دهیم؟ 

برند شلوار مردانه روی قیمت شلوار مردانه موقع خرید آن تاثیر می گذارد، کیفیت آن را تحت تاثیر قرار می دهد و کیفیت هم به کارایی و عمر استفاده از شلوار مربوط می شود.

 چرا باید شلوار مردانه را بر اساس حجم و فرم بدن انتخاب کنیم؟ 

یک فرد با بدن تو پُر را تصور کنید که اقدام به پوشیدن شلواری کوچک می کند یا سایزی کوچکتر از حد معمول انتخاب می کند تا اندام خود را ریز نشان دهد و برعکس ! از طرفی دیگر، جالب است بدانید که بسیاری از آقایان از فرم و حالت بدن خود که شامل ذوزنقه، مثلث، مثلث برعکس یا مستطیلی است خبر ندارند و تنها براساس معیار های قدیمی یا معمولی، اقدام به خرید انواع مدل شلوار مردانه  می کنند. اما برای انتخاب شلوار های مردانه باید به این مسئله توجه نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *