اکسسوری‌های متعددی برای استایل مردانه مورداستفاده قرار می‌گیرند که یکی از آن‌ها کمربند است. شما می‌توانید با یک انتخاب درست جذابیت خود را افزایش دهید. این وسیله فقط یک ابزار کاربردی نیست و می‌تواند زیبایی شما را تحت‌تأثیر خود قرار دهد. ممکن است این‌گونه به نظر برسد که کمربند جز کوچکی از استایل مردانه است اما باید گفت که این‌طور نیست. زیبایی و تناسب کمربند با لباس‌های شما، منجر به ایجاد یک استایل جذاب خواهد شد. در ادامه با برند کروم همراه باشید تا بیشتر به این اکسسوری مردانه بپردازیم.

توجه به جنس کمربند

جنس کمربند از جمله نکاتی است که توجه به آن اهمیت بالایی دارد. قبل از خرید کمربند برای شلوارهای خود باید جنس شلوار در نظر بگیرید. جنس کمربند شما تابعی از جنس شلوارهای شماست. برای مثال اگر از شلوارهای پارچه‌ای استفاده می‌کنید باید یک کمربند چرمی و باریک انتخاب کنید. شلوارهای جین معمولاً کمربند ندارند اما یک کمربند پارچه‌ای می‌تواند انتخاب مناسبی برای آن‌ها باشد.

برای شلوارهای کتان نیز باید کمربندهای برزنتی استفاده نمایید. کمربندهای چرمی برای استایل رسمی انتخاب بسیار مناسبی هستند. براق بودن و جذابیت آن‌ها در ترکیب کت شلوار شما می‌تواند شیک‌پوشی شما را به نمایش بگذارد. در هنگام خرید کمربند خود به اصل بودن چرم آن توجه داشته باشید. چرم باکیفیت در هوای سرد مقاومت می‌کند و ماندگاری بیشتری دارد. فرم و شکل ظاهری کمربند خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که با لباس‌های شما در تناسب باشد.

سگک کمربند

آقایان برای تشکیل تیپ رسمی خود باید کمربند به کار ببرند. برخی از آن‌ها به این کار عادت دارند و کمربند را به‌عنوان یکی از اجزای اصلی استایل رسمی خود می‌دانند. اگر آن‌ها بتوانند با روش درستی کمربند خود را انتخاب کنند قدم مثبتی در جهت شیک‌پوشی خود برداشته‌اند. شلوارهای پارچه‌ای برای بستن کمربند مناسب‌تر هستند اما اگر برای شلوارهای کتان و جین نیز از کمربند استفاده کردید در واقع به‌ظاهر و شخصیت خود توجه بسیاری داشته‌اید.

در این میان یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که جنس و رنگ سگک کمربند خود را متناسب با لباس‌های دیگر انتخاب کنید. چنانچه در استایل رسمی از دکمه سرآستین یا اکسسوری‌های نقره‌ای مانند ساعت و دستبند استفاده می‌کنید، لازم است سگک کمربند را نیز به همین رنگ انتخاب کنید. واضح است که برای اکسسوری‌های طلایی، سگک طلایی استفاده می‌شود.

رنگ کمربند

رنگ کمربند نیز یکی از نکاتی است باید در انتخاب شما موردتوجه قرار بگیرد. کمربندها رنگ‌های متنوعی دارند که هر یک از آن‌ها می‌توان برای استایل و تیپ خاصی به کار رود. دورنگ پرکاربردی که معمولاً آقایان برای کمربندهای خود می‌پسندند، رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای هستند. سبک رنگی این دو کمربند در میان مردان خوش‌پوش، پرتیراژ است و در ادامه به توضیح هریک از آن‌ها پرداخته می‌شود.

کمربند مشکی

اگر به دنبال یک استایل مردانه کژوال و رسمی هستید از رنگ مشکی برای کمربند خود استفاده کنید. این رنگ کاربرد و تیراژ بالایی دارد و می‌تواند برای هر تیپی مناسب باشد. اگر برای محل کار خود از یک کت شلوار کلاسیک استفاده می‌کنید، با یک کمربند مشکی این استایل زیبا را تکمیل کنید.

چنانچه برای مجالس و مهمانی‌ها از کت و شلوارهای مدرن استفاده می‌کنید، رنگ مشکی برای کمربند شما توصیه می‌شود تا جذابیت شما در نگاه اطرافیان بیشتر شود. دقت کنید که با کمربند مشکی براق خود، از یک کفش با همان ویژگی‌ها استفاده کنید تا هماهنگی تیپ خود را حفظ کنید.

کمربند قهوه‌ای

اگر برای تیپ عادی و روزانه خود به دنبال کمربند مناسبی هستید، توصیه می‌کنیم از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. این رنگ برای هر فصلی مناسب است و می‌توان با اطمینان خاطر از آن استفاده نمود. یک پیراهن آبی یا آبی نفتی می‌تواند ست خوب و هماهنگی را با کمربند قوه‌ای شما ایجاد نماید.

برای نشان‌دادن تواضع و فروتنی خود از رنگ قهوه‌ای کمربندها استفاده کنید. در فصل زمستان نیز می‌توانید با لباس‌های بافتنی خود از یک کمربند به رنگ قهوه‌ای استفاده کنید تا شیک و جذاب به نظر برسید.

روش انتخاب کمربند مناسب

خرید کمربند مرذانه مناسب از فاکتورهای مهمی تأثیر می‌پذیرد. برای انتخاب کمربند مناسب لازم است بدانید که برای چه استایلی به آن نیاز دارید و سبک لباس‌های شما چگونه است. همچنین باید از سایز خود، آگاه باشید تا بتوانید کمربند مناسبی انتخاب و تهیه کنید. سبک استایل شما و لباس‌هایتان باید با کمربند شما تناسب داشته باشد، از همین جهت نحوه درست انتخاب کردن کمربند، اهمیت زیادی دارد.

اولین نکته اینکه برای افرادی که لاغر هستند و جثه ریزی دارند کمربندهای نازک توصیه نمی‌شود. استفاده از این کمربند باعث می‌شود فرد لاغرتر به نظر برسد. سگک‌های کوچک کمربند برای کسانی ساخته شده‌اند که جثه ریزی دارند. سگک‌های درشت، برای فردی با اندام لاغر انتخاب مناسبی نیستند. درنهایت اگر اندام درشتی دارید لازم است از کمربند استفاده کنید.

استفاده از کمربند برای چنین افرادی سبب می‌شود تا لاغرتر به نظر برسند. فقط توجه داشته باشید که برای لاغرتر شدن نیازی به محکم بستن کمربند نیست و تنها انتخاب درست کمربند به شما کمک می‌کند تا استایل بهتری داشته باشید. شما میتوانید شیک ترین و جذاب ترین کمربندهای مردانه رو از برند کروم تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *