انتخاب لباس کژوال مردانه یکی از بهترین فرصت‌ها برای نشان دادن امضاء استایل و سلیقه شخصی آقایان است. مهم نیست به دنبال یک ظاهر شاداب، شیک و یا تنها راحت هستید، لباس‌های کژوال همیشه در لیست انتخاب های شما خواهند بود که به جای تمرکز بر تشریفات، تنها با کمی توجه به نکات مهم در استایل کژوال مردانه و تلفیقی از راحتی، سلیقه فردی و کاربرد لباس می‌توانید استایل کژوال خود را تکمیل کنید.

استایل کژوال مردانه به چه صورت است؟

از اولین نکات استایل کژوال مردانه که توجه بسیاری از آقایان را به خود جلب می‌کند، سهولت و انعطاف در ست کردن المان‌های مختلف با هم هستند که این امر از تفاوت‌های اصلی استایل رسمی و غیررسمی است. اگرچه برخی از افراد گمان می‌کنند که هیچ نکته‌ای را در ست کردن استایل کژوال نیازی نیست رعایت کرد؛ که شایان ذکر است شیوه درست استایل کژوال مردانه نیازمند دقت و حوصله خاص خود بوده و بدون در نظر گرفتن این نکات، استایل شما از یک پوشش خیابانی مناسب تبدیل به استایلی شلخته و یا عادی می‌شود. پس با ما همراه باشید تا بایدها و نبایدهای یک استایل کژوال مناسب مردانه را بهتر بشناسیم.

استایل کژوال مردانه مناسب چه مکان‌ها و قرار ملاقات‌هایی است؟

شاید از مهم‌ترین و اولین نکات در انتخاب هر استایلی توجه ما به مکانی که قصد ظاهر شدن در آن را داریم باشد. یک استایل کلاسیک بی‌نقص در یک ملاقات دوستانه آخر هفته و یا یک استایل کژوال جالب در یک مهمانی کاری رسمی چندان خوشایند نخواهد بود. شما باید در ابتدا محیطی که می‌خواهید بر اساس آن استایل خود را ایجاد نمایید را در نظر داشته باشید. بی‌شک بهترین گزینه برای یک قرار دوستانه در کافه، مسیر باشگاه، پیاده روی با حیوان خانگی و مهمانی تولد دوستانه و به بیان ساده‌تر هر مناسبتی که از شما نمی‌خواهند که با شیک‌ترین و رسمی‌ترین پوشش خود ظاهر شوید، استایل کژوال می‌تواند مفید واقع شود.

کفش‌های مناسب استایل کژوال مردانه

بهترین استایل‌های کژوال بدون یک کفش مناسب کامل نیستند، کتانی‌های ورزشی، ونس‌ها و کانورس‌ها از شناخته‌شده ترین نوع کفش در میان طرفداران استایل‌های کژوال است. تنوع مدل و طیف گسترده رنگ‌ها آن‌ها را برای سبک‌های مختلفی از استایل کژوال مناسب می‌کنند و به‌راحتی با تی‌شرت‌های یقه هفت، پیراهن‌های وینتیج، و مدل‌های متفاوت  شلوار جین ست می‌شوند. خرید کفش کالج مردانه هم پیشنهاد می شود.

شلوارهای مناسب برای استایل کژوال آقایان

در نحوه استایل کردن کژوال آقایان نباید از اهمیت شلوارها غافل شد. اگر به کمد لباس خود نگاه ‌کنید و مطمئن نیستید که کدام شلوار را انتخاب کنید، بی‌تردید به دنبال شلوارهای جین راسته و یا اسلیم فیت باشید. آن‌ها راحت هستند و به‌آسانی به طیف گسترده‌ای از لباس‌ها می‌آیند و با هر چیزی عالی به نظر می‌رسند. برای روزهایی که پوشیدن شلوارهای پشمی یا کت و شلوار انتخاب خیلی گرمی به نظر می‌رسند، شلوارهای جین در کنار تی‌شرت و یا هودی جایگزین مناسبی هستند. اگر هم به مناسبت ویژه‌ای می‌روید رنگ‌های تیره‌تر مانند سرمه‌ای، زغالی یا مشکی بسیار جذاب به نظر می‌رسند.

طرح و جنس پیراهن و تی شرت برای استایل کژوال

از دیگر نکات مهم در استایل کژوال مردانه توجه به طرح و جنس پیراهن‌ها و تی‌شرت‌های استایل کژوال است چراکه طرح‌ها نقش به سزایی در ایجاد جذابیت بصری لباس‌ها دارند. طرح‌های بزرگ‌تر بر روی لباس شما استایل شما را به ظاهری غیر رسمی‌تر سوق می‌دهند. توجه کنید که افراط در این امر نتیجه‌ای جز یک ظاهر شلوغ نخواهد بود. از دیگر انتخاب‌ها پیراهن‌های راه راه و چهارخانه هستند که باید رنگ و فواصل خطوط را با توجه به سلیقه و سبک پوشش در نظر داشته باشید.

جنس تی شرت و پیراهن‌ها در استایل‌های کژوال نیز مانند تمامی دیگر استایل‌ها به فصل مورد نظر شما بستگی دارد. همچنین هم‌خوانی بین لایه‌های لباس انتخابی شما نباید از چهارچوب اصلی جدا شوند و اختلاف الیاف لایه‌ها همخوانی نداشته باشند. خرید پیراهن اسپرت مردانه هم پیشنهاد می شود.

استایل کژوال مردانه در فصول سرد

در صورتی که به دنبال یک استایل مناسب برای فصول سرد هستید که به‌راحتی بتوانید اجزای مختلف آن را با یکدیگر ست کنید و همچنین لباس‌های شما بیش از حد کلاسیک و رسمی نباشند مات به شما تیپ و استایل زمستانه کژوال را پیشنهاد می‌دهیم.

برای ست کردن این استایل تنهای کافی است یک شلوار جین و یا کتان با رنگ آبی و یا مشکی در نظر داشته باشید. سپس به‌راحتی می‌توانید یک تی شرت و یا پیراهن را همراه با آن ست کنید. برای تکمیل استایل زمستانه خود به‌راحتی می‌توانید یک کاپشن و جلیقه با رنگ تقریباً مشابه با دیگر لباس‌ها و همچنین کفش اسپورت ظاهری شیک را برای خود رقم سازید که می‌توانید در محیط‌های مختلفی از قبیل گشت و گذار در خیابان، شرکت در دورهمی‌های دوستانه و … استفاده نمایید.

استایل کژوال مردانه در فصول گرم و معتدل

در صورتی که به دنبال یک استایل شیک و جذاب در فصول گرم تابستان هستید و نمی‌خواهید از بهترین و رسمی‌ترین لباس‌های خود استفاده کنید پیشنهاد می‌کنیم که استایلی کژوال را در نظر داشته باشید و بر اساس همین سبک، پوشش مناسب خود را انتخاب نمایید.

به جهت راهنمایی بهتر شما عزیزان به شما پیشنهاد  می‌کنیم از تی‌شرت و یا پیراهن‌های نخی استفاده کنید تا جریان هوا به‌خوبی عبور از خود عبور دهد. همچنین شما می‌توانید از شلوار جین‌های نازک و یا شلوارهای کتان اسپورت برای انتخاب شلوار مناسب خود استفاده نمایید. همچنین دقت داشته باشید که کفش‌های کالج و یا مردانه اسپورت می‌توانند انتخاب مناسبی برای شما واقع شوند.

در نظر داشته باشید که برای ایجاد تنوع و بیرون آوردن لباس‌های خود از سادگی می‌توانید از اکسسوری‌های جذاب مردانه استفاده نمایید. برای مثال استفاده از ساعت و یا دستبند چرم مردانه می‌تواند هماهنگی فوق‌العاده‌ای را در استایل کژوال موردعلاقه شما ایجاد کند.

سخن پایان

در این مقاله که توسط کارشناسان ما در برند کروم برای شما عزیزان مهیا شده بود به شما گفتیم که استایل کژوال مردانه چیست و در چه محیط‌هایی کاربرد دارد. در کل باید برای انتخاب لباس‌های کژوال خود باید در بازه رنگ‌های مورد نظر توجه و دقت بالایی داشته باشید تا از ایجاد شلوغی بیش ‌از حد جلوگیری شود. در صورتی که به این سبک از مقاله‌های آموزشی علاقه‌مند هستید، می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ سایت، آموزش و راهنمایی‌های مفیدی را مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *