یکی از بهترین انتخاب ها برای آقایان، استفاده از کت تک مردانه است اما عموما بسیاری از آقایان با اصول انتخاب و خرید آن آشنا نیستند. به این منظور در این بخش از وبلاگ وب سایت کروم بر آن شدیم تا در خصوص راهنمای خرید کت تک مردانه، اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در هنگام خرید کت تک مردانه باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای تهیه و خرید کت تک مردانه باید توجه ویژه‌ای به چندین نکته که در ادامه‌ی این بخش قصد داریم به معرفی آن‌ها بپردازیم، داشته باشید.

  • انتخاب کت تک روزانه یا رسمی

کت تک‌های مردانه در انواع متفاوتی در بازار به فروش می‌رسند که متناسب با موقعیت، می توانید مناسب‌ترین نوع آن را خریداری کنید. اگر قصد دارید در موقعیت‌های رسمی کت تک را بر تن کنید، بهتر است از کت‌های دو طرف دکمه دار استفاده کنید اما اگر قصد دارید در استایل روزانه خود از کت تک‌های مردانه استفاده کنید، بهتر است نوع دو دکمه آن را انتخاب کنید.

  • انتخاب کت تنگ یا فیت (اندازه بدن شما)

این که البسه شما تنگ یا فیت تن شما باشد، دو موضوع متفاوت است. در خصوص راهنمای خرید کت تک، انتخاب کت باید به گونه‌ای باشد که برای شما تنگ نباشد اما چطور می‌توان متوجه تنگ نبودن کت تک مردانه شد؟

کت به هیچ عنوان پس از پوشش نباید در بدن شما کشیده شود. چنانچه پس از پوشیدن کت و بستن دکمه هایش، حالت X یا ضربدری پیدا کرد، این کت برای شما تنگ است و نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

  • کت تک بلند یا کوتاه

اگر به کت‌های قدیمی نگاه کنید متوجه بلند بودن آن نسبت به کت تک‌های امروزی خواهید بود اما سلیقه طراحان امروزی، انتخاب برش کت تک‌های مردانه در مدل‌هایی است که قد آن‌ها کوتاه‌تر باشد. مناسب‌ترین کت تک مردانه به گونه‌ای طراحی شده است که لبه‌ پایین آستین کت با قد پایین کت تقریبا در یک خط قرار بگیرد البته طبیعی است که قد آن در حدود چند سانت، بلند تر باشد.

  • مناسب ترین رنگ برای انتخاب کت تک مردانه

نکته چهارم در راهنمای خرید کت تک مردانه، انتخاب رنگ است. مناسب ترین رنگ کت تک برای آقایان، عموما رنگ های تیره همچون مشکی، طوسی، سرمه ای و قهوه ای است. این ترکیب رنگی به خوبی با سایر لباس های دیگر قابلیت ست شدن را دارد و می‌تواند انتخاب شما را برای ایجاد استایل متفاوت، ساده‌تر کند. البته کت تک‌های مردانه در رنگ‌های کرم، آبی، قرمز، زرشکی و سایر رنگ های نیز به فروش می‌رسند.

  • به جنس پارچه کت تک توجه کنید

برای آن‌که بتوانید در موقعیت‌های مختلف اقدام به پوشش کت تک کنید، توجه به جنس کت بسیار حائز اهمیت است. به عنوان مثال در فصول گرم سال همچون بهار و تابستان، پارچه کتان به دلیل سبک و خنک بودن می‌تواند انتخاب مناسبی باشد و در فصول سرد سال همچون پاییز و زمستان، پارچه های پشمی بهترین انتخاب برای جلوگیری از ورود سرما به بدن شما خواهند بود.

به همراه کت تک مردانه چه لباس هایی بپوشیم؟

یکی از اصلی ترین سوالاتی که پس از خرید کت تک مردانه عموما ذهن آقایان را به خود درگیر می کند، این است که کت تک را با چه لباس‌هایی می‌توان پوشید؟  یکی از بهترین مزایای کت تک‌های مردانه، قابلیت ست شدن آن با اکثر لباس‌ها است. شما می‌توانید کت تک خود را به همراه بلوز یقه هفت، پیراهن مردانه و کراوات، پیراهن چارخانه، جلیقه و شلوار جین ست نمایید.

به دنبال تهیه و خرید کت تک مردانه هستید؟

برای تهیه و خرید انواع کت تک مردانه بر اساس آخرین مدل‌های ارائه شده در رنگ بندی متنوع می‌توانید به بخش “خرید کت تک مردانه” وبسایت کروم مراجعه کنید. در این بخش تنوع بالایی از کت تک‌های مردانه را می‌توانید مشاهده کنید و به راحتی سفارش دهید. همچنین اگر نیاز به مشاوره دارید، از طریق خطوط ارتباطی نسبت به برقراری ارتباط با ما، اقدام کنید.

 

2 دیدگاه برای “راهنمای خرید کت تک

  1. morteza گفته:

    Fبسیار شیک وعالی بود حتما خدمت میرسم من برای اولین بار سایت شما رو دیدن میکنم با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *