ایجاد هماهنگی در میان اجزای مختلف پوشاک یکی از نکات ضروری است که یک مرد شیک پوش باید رعایت کند. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که از کمربند فقط به ‌منظور تنظیم سایز شلوار استفاده می‌شود و نیازی نیست بر مدل و طرح آن حساسیتی به خرج داد؛ اما لازم است به شما بگوییم که این‌طور نیست و کمربند یکی از اصلی‌ترین اکسسوری های مردانه به شمار می‌آید که برای داشتن استایلی مهیج‌تر لازم است آن را با دیگر لباس‌های خود ازجمله کفش ست کنید. کروم در این مقاله به موضوع مهم ست کفش و کمربند پرداخته است.

رنگ‌های غیر هماهنگ برای کمربند و کفش مردانه

در کل لازم است برای داشتن استایلی بهتر از رنگ‌های هماهنگ برای ست کردن کمربند و کفش خود استفاده کنید. اما اگر انجام این کار برای شما مقدور نبود و در کمد لباس‌های خود نتوانستید کفش و کمربند شبیه به هم پیدا کنید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که رنگ‌ها از نظر گرم و سرد بودن به همدیگر شباهت‌هایی داشته باشند. مثلاً اگر به دنبال پوشیدن کفش تیره برای ست خود هستید به دنبال کمربندی باشید که رنگ آن تیره است. در کل استفاده از رنگ‌های متفاوت از یکدیگر سبب می‌شود تا استایل نهایی شما مقداری شلوغ شود و دیگر لباس‌های شما نتوانند جلوه خود را به‌خوبی نمایان کنند.

هماهنگی رنگ فلز کمربند و کفش

برای اینکه بتوانید نهایت هماهنگی را در لباس‌های خود ایجاد کنید، لازم است تا رنگ سگک کمربند خود را نیز در نظر داشته باشید. دقت کنید که هنگام خرید کمربند مردانه باید محصولی را انتخاب کنید که دارای سگک استیل، طلایی و یا مشکی باشد. استفاده از کمربند با این مشخصات باعث می‌شود تا آسان‌تر بتوانید کفشی مطابق با سبک کمربند خود پیدا کنید. برای ست کردن کمربند با کفش مردانه در صورتی که کمربند با سگک استیل دارید بهتر است به دنبال کفشی باشید که دارای زیپ یا یک بخش کوچک استیل است. این کار باعث می‌شود تا ست شما از هماهنگی بیشتری برخوردار باشد.

درصورتی‌که می‌خواهید با استفاده از کمربند با سگک طلایی سبک متفاوتی را ایجاد نمایید به شما پیشنهاد می‌کنیم کفش‌هایی را انتخاب کنید که دارای رنگ قهوه‌ای روشن و یا رنگی که مایل به کرم هستند. کمربند با سگک مشکی می‌تواند یک انتخاب همه فن حریف برای شما باشد. به دلیل اینکه مشکی یک رنگ خنثی است، شما به‌راحتی می‌توانید کمربند با سگک مشکی خود را با انواع لباس و کفش‌های خود ست نمایید.

هماهنگی رنگ چرم کفش و کمربند

در صورتی که می‌خواهید کفش چرمی بپوشید به شما پیشنهاد می‌کنیم که کمربند خود را چرم انتخاب کنید. همچنین دقت داشته باشید که اگر کفش شما تیره و ساده است به شما پیشنهاد می‌کنیم که از کمربندهای چرمی با رنگ تیره استفاده کنید تا استایل شما بیش از حد شلوغ نشود و هماهنگی‌های لازم ایجاد شود.

مثلاً اگر کفش چرمی شما قهوه‌ای تیره باشد بهتر است کمربندی که انتخاب می‌کنید نیز قهوه‌ای تیره باشد. تنها در صورتی می‌توانید از رنگ‌های دیگر استفاده کنید که کفش شما چند رنگ باشد و با یکی از رنگ‌های کفش هماهنگی ایجاد شود. اگر می‌خواهید کفش خود را در میان رنگ‌های متنوع‌تری از قبیل سبز، کرم، زرشکی و … انتخاب کنید بهتر است کمربند شما دارای رنگ‌هایی مثل مشکی، قهوه‌ای و یا رنگ مشابه کفش باشد تا نهایت هماهنگی ایجاد شود. هنگام خرید کفش کالج مردانه به این موارد دقت کنید.

راهکارهای مناسب برای ست کردن کفش دو رنگ با کمربند

هنگامی که می‌خواهید از کفش دو رنگ برای ست کردن استایل مورد نظر خود استفاده نکنید بهتر است کمربندی را که انتخاب می‌کنید دارای یکرنگ باشد. برای ست کمربند و کفش‌های دو رنگ باید کمربندی را انتخاب کنید که رنگ سگک و رنگ چرم‌ آن‌ها مشابه و یا تقریباً مشابه به یکدیگر باشند. در نظر داشته باشید که کمربند موردنظر نیز رنگی مشابه به یکی از دو رنگ کفش شما داشته باشد تا بتوانید ست هماهنگ و جذابی را تجربه کنید.

سخن آخر

در این مقاله که برای شما عزیزان توسط کارشناسان ما در برند کروم مهیا شده بود به بررسی موضوع رنگ مناسب برای کمربند و کفش پرداختیم و شما را با راه‌های صحیح ست کردن آن‌ها آشنا کردیم. انتخاب کفش و کمربند هماهنگ برای مردان موجب می‌شود تا استایلی که مد نظر دارند را به بهترین نحو پیاده سازی کرده و بتوانند به خوبی اجزای مختلف پوشش خود را با یکدیگر ست کنند.

[ux_products cat=”1890″ out_of_stock=”exclude”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *