بایدها و نبایدهای استایل پولوشرت

شیک‌پوشی پدیده‌ای اتفاقی نیست و باید برای دستیابی به آن، نکات و رازهایی را آموخت. هر استایلی، از استایل‌های رسمی گرفته تا استایل‌های ورزشی راحت، همگی از راض های خاص خود را در بر دارند . یکی از این اجزای مهم پلو شرت است. دلیل ایجاد این بحث انتخاب غلط افراد است؛ چرا که تعداد کمی می‌دانند باید چه نکاتی را هنگام پوشیدن پلو شرت رعایت کنند.
نکته بعدی در پوشیدن یک پلو شرت این است که باید سایز آن را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که اندازه آن میانه باشد. اولین اولویت برای انتخاب لباس‌ها، سایز آن‌هاست. در درجات بعدی شکل ظاهری و کیفیت متریال لباس اهمیت پیدا می‌کند. اگر سایز پلو شرت نامناسب باشد، شکل ظاهری یا کیفیت آن چنین نقصی را نمی‌پوشاند. با این تفاسیر توصیه می‌کنیم همیشه پولوشرتی مناسب و فیت اندام خود انتخاب کنید و بپوشید.

پولوشرت و اکسسوری مناسب آن

پلو شرت در ایجاد یک استایل نیمه‌رسمی و یا یک تیپ مناسب در دورهمی و میهمانی‌ها، به‌گونه‌ای موفقیت‌آمیز عمل می‌کند. همینطور برای تکمیل تیپ خود می‌توانید از اکسسوری مناسب پلو شرت استفاده کنید. باتوجه ‌به اینکه پولوشرت یک استایل نیمه‌رسمی ایجاد می‌کند استفاده از عینک‌های آفتابی همراه با آن جذابیت خاصی به شما خواهد داد. دستبند، گردنبند و انگشتر نیز از دیگر اکسسوری‌های مناسب پلو شرت هستند؛ البته به غیر از زیورآلات، استفاده از کلاه همراه با پلو شرت نیز می‌تواند تیپ جذاب و جدیدی را برای هر فرد ایجاد نماید.

آیا پولوشرت استایل رسمی دارد؟

پلو شرت معمولاً برای ورزشکاران و افرادی که به استایل ورزشی علاقه‌مندند، بسیار محبوب و پرتیراژ است. کارایی اصلی یک پلو شرت ایجاد یک ظاهر جذاب است که می‌تواند برای گستره استایل رسمی تا استایل اسپرت استفاده شود. پلو شرت‌ها برای ایجاد یک استایل اداری، انتخاب مناسبی نیستند و نهایتاً بتوانند برای شما یک استایل نیمه‌رسمی ایجاد کنند.
برای ایجاد یک تیپ بی‌دردسر و شیک، از ست پلو شرت با یک شلوار جین مناسب استفاده کنید. برای ساخت استایل موردعلاقه خود حرفه‌ای باشید و جین‌های رنگ تیره را برای ست‌کردن با پلو شرت‌های خود استفاده کنید. اگر می‌خواهید به تعطیلات آخر هفته بروید یک جین با رنگ روشن مفید خواهد بود. یک انتخاب برای ست‌کردن با پلو شرت می‌تواند شلوار اسلش جذب باشد. این تیپ درواقع یک استایل پرتیراژ در میان جوانان است و ست جذابی با پلو شرت ایجاد می‌کند. اغلب پولوشرت هایی که ساده و تک‌رنگ هستند را می‌توان با شلوار اسلش رنگ خنثی، ست کرد. شلوار بگ نیز می‌تواند با پلو شرت ست شود که نتیجه آن ایجاد یک تیپ حرفه‌ای است. برای این کار می‌توانید از یک پلو شرت سفید یا یک رنگ گرم‌تر مانند قرمز استفاده کنید.
بعد از شلوار، نوبت به انتخاب کفش مناسب می‌رسد که برای تکمیل ظاهر شما اهمیت فراوانی دارد. یک کفش جذاب برای ست شدن با پلو شرت، بوت کویر است. چوکا یا همان بوت کویر می‌تواند برای شما یک تیپ روزمره و استایل نیمه‌رسمی بسازد. ترکیب چنین کفشی با نکات ضروری ست کردن پولوشرت شما می‌تواند جذاب باشد. همین‌طور اگر می‌خواهید از پلو شرت به‌عنوان لایه زیرین لباس خود استفاده کنید، توصیه ما استفاده از یک کاپشن است. کاپشن مدل بمبر برای ایجاد یک استایل کژوال با پلو شرت انتخاب خوبی خواهد بود. اگر این مجموعه با کفش چوکای قهوه‌ای روشن هماهنگ شود، هارمونی زیبایی ایجاد خواهد کرد.

سخن آخر

شیک‌ پوشی را حق خود بدانید و برای ایجاد آن بی‌پروا باشید. با استفاده از یک نکات ضروری ست کردن پولوشرت مناسب که باسلیقه و اندام شما سازگار باشد می‌توانید در میان اطرافیان خود، محبوبیت پیدا کنید. با پلوشرت به دنبال استایل رسمی نباشید. اکسسوری مناسب را برای تیپ خود در اولویت قرار دهید و در انتخاب آن دقت کنید. تیپ شما غیر از پلو شرت، از کفش و شلوار شیک تشکیل می‌شود؛ پس لازم است در ست‌کردن آن‌ها با یکدیگر نهایت دقت را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *