با فرا رسیدن فصل گرما لباس‌های آستین کوتاه مردانه به تیپ و استایل آقایان بازمی‌گردد. تی‌شرت و پولوشرت را می‌توان به‌عنوان محبوب‌ترین لباس آستین کوتاه مردانه معرفی کرد. تی شرت و پولوشرت به‌عنوان یک مکمل برای لباس‌های غیررسمی و کژوال شناخته می‌شوند؛ اما دقت داشته باشید که باهم تفاوت‌هایی دارند. همچنین تی شرت و پولوشرت های آستین بلند هم موجود هستند که می توانند در فصول کمی خنک تر استفاده شوند. در این مقاله ما به شما تفاوت تی شرت و پولو شرت را خواهیم گفت. تیشرت و پولوشرت از لباس های غیررسمی و کژوال برای آقایون است؛ اما تفاوت هایی باهم دارند که در این مقاله ما به بررسی کامل آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

تفاوت‌های اصلی تی‌شرت و پولوشرت

تی‌شرت ها و پولوشرت ها هم آستین کوتاه و هم آستین بلند می توانند باشند، اما در برخی از موارد با یکدیگر تفاوت‌هایی را دارند که در ادامه به توضیح و بررسی آن می پردازیم.

طراحی و رنگ تی‌شرت و پولوشرت

تی‌شرت‌ها ازنظر طراحی از تنوع بالاتری برخوردار هستند؛ زیرا می‌توان طرح‌های مختلفی را بر روی آن‌ها چاپ کرد. در نظر داشته باشید که تی‌شرت از نظر طراحی می‌تواند اسلیم فیت یا آزاد باشد تا هر شخص بتواند بنا بر سلیقه خود پوشاک مورد نظر را خریداری نماید. تی‌شرت‌ها مدل‌های مختلفی دارند که می‌توان به مدل قد معمولی و لانگ اشاره کرد. شما می‌توانید به‌طور تقریبی هزینه‌ای را که می‌خواهید برای خرید تی‌شرت کنار بگذارید را در صورت علاقه برای خرید پولوشرت اختصاص دهید. در پولوشرت برخلاف تی‌شرت طرح‌های مختلف چاپی بر روی لباس جایی ندارند و معمولاً به‌صورت ساده توسط برندهای مختلف به فروش می‌رسند.
قیمت آنها باهم تفاوتی ندارد. پولوشرت ها ساده هستند و طرح های مختلف چاپی ندارند. پولوشرت‌ها در سبک‌های اسلیم فیت و با قد معمولی به فروش می‌رسند و شما همانند تی شرت حق انتخاب در میان مدل‌های قدبلند و یا در اصطلاح لانگ را نخواهید داشت. تی شرت‌های در رنگ‌های متنوع و یا حتی ترکیبی نیز تولید می‌شوند که همین موضوع سبب شده حق انتخاب برای مشتریان بالاتر برود در حالی که برای تولید پولوشرت مردانه معمولاً از رنگ‌های سنگین و محدود استفاده می‌شود همین موضوع تفاوت تی‌شرت با پولوشرت را رقم میزند.

چند نمونه از پولوشرت های کروم

مدل یقه پولوشرت و تی شرت

اصلی‌ترین فرق پولوشرت و تی شرت در یقه آن‌ها است. تی‌شرت‌ها در یقه‌های گرد و یا هفت عرضه می‌شوند که همین موضوع سبب در استفاده طولانی مدت است؛ اما در پولوشرت‌های مردانه سعی شده تا مقداری رنگ و بوی رسمی‌تر را به خود بگیرند و مدل یقه پولوشرت‌ها به صورت پیراهنی عرضه می‌شود. همچنین در پولوشرت در پایین یقه تعدادی دکمه طراحی شده است تا بتوانید بر اساس سلیقه دکمه‌های لباس خود را باز بگذارید و یا به‌طور کامل ببندید.

جنس پارچه پولوشرت و تی شرت

درصورتی‌که بخواهید برای خرید تی‌شرت اقدام نمایید در قدم اول باید جنس و نوع پارچه آن را بررسی کنید. معمولاً باکیفیت‌ترین تی‌شرت‌ها از جنس نخ صد درصد پنبه تولید می‌شوند تا به‌خوبی جریان هوا را انتقال داده و راحتی بی‌نظیری را برای شخص فراهم سازد. اما اگر می‌خواهید به‌جای خرید تی‌شرت برای خرید پولوشرت اقدام نمایید لازم است بدانید که جنس پارچه جودون و سلانیک در میان مدل‌های مختلف پولوشرت از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

تفاوت نحوه ست کردن پولوشرت برای استایل رسمی و اسپورت

شلوار و کفش مردانه به‌عنوان مکمل برای تکمیل استایل مردانه همراه با پولوشرت شناخته می‌شوند. در نظر داشته باشید که شما می‌توانید با استفاده از پولوشرت هم به‌صورت رسمی و هم اسپورت تیپ خود را مشخص نمایید. پولوشرت برای هر دو تیپ رسمی و اسپرت مناسب است. در صورت علاقه به ست کردن پولوشرت به‌صورت رسمی، استفاده از شلوار کتان و یا پارچه‌ای اسلیم فیت می‌تواند بسیار جذاب باشد. برای تکمیل کردن استایل رسمی خود همراه با پولوشرت شما می‌توانید در میان مدل‌های مختلف کفش به سراغ مدل‌های آکسفورد و یا کالج بروید تا استایل رسمی‌تری به خود بگیرد. همچنین اگر می‌خواهید پولوشرت را به‌صورت استایل اسپورت بپوشید شما می‌توانید در میان شلوارها به سراغ خرید شلوار جین بروید. همچنین برای انتخاب کفش کتانی‌های اسپورت و همچنین اسنیکر می‌تواند انتخاب جذابی باشد.
سخن آخر
در این مقاله که توسط کارشناسان ما در برند ایرانی کروم برای شما عزیزان مهیا شده بود به بررسی فرق پولوشرت با تی شرت پرداختیم و به شما راه‌های ست کردن پولوشرت به‌صورت رسمی و یا اسپورت را معرفی کردیم. در صورت علاقه‌مندی به مقالات این‌چنینی شما می‌توانید با مراجعه به بخش وبلاگ از آموزش‌ها و راهنمایی‌های لازم در خصوص لباس‌های مردانه مطلع شوید.

چند نمونه از تیشرت های کروم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *